// چهار شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۱

مایکل پچر: قیمت نینتندو سوییچ مشکل‌ ساز خواهد بود

با توجه به صحبت‌های اخیر مایکل پچر، وی معتقد است که قیمت نینتندو سوییچ مشکل‌ساز خواهد بود.

مایکل پچر، تحلیل‌گر گروه Wedbush، بارها و بارها نظرات خود را در مورد کنسول نینتندو سوییچ بیان کرده است. در اخبار بازی منتشر شده، وی اعلام کرده قیمت ۳۰۰ دلاری این کنسول مشکل‌ساز خواهد شد و از طرفی فقط در روز عرضه شاهد ۵ بازی برای این کنسول هستیم و در این میان نبود باندل برای نینتندو سوییچ شدیدا احساس می‌شود.

مایکل پچر در این باره می‌گوید:

قیمت ۳۰۰ دلار بیشتر برای کنسول‌هایی مثل پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان مناسب است. با این‌ حال در آینده نینتندو سوییچ با این قیمت پایه با مشکل روبرو خواهد شد آن هم زمانی که با ۳۰۰ دلار می‌توانید پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان را به همراه یک بازی خریداری کنید.

همچنین وی در ادامه افزود:

نینتندو تمرکز خود را بر روی گیم‌پلی و تجربیاتی که به مخاطبان القا می‌کند، گذاشته است. در حالی که نینتندو باید سعی کند با متقاعد کردن مشتریان آن‌ها را به سمت کنسول نینتندو سوییچ بکشاند و مشکلات Wii U را تکرار نکند.

این اخبار در حالی است که مایکل پچر بارها و بارها از نگرانی‌های خود در مورد نینتندو سوییچ گفته است. اینکه نینتندو سوییچ و کمپانی نینتندو باید تلاش کنند تا سازنده‌های Third Party را به سمت خود بکشانند تا مشکلات Wii U بار دیگر تکرار نشود.


منبع MCVUK
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده