نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۹

کمپین کیک استارتر Sundered، بازی جدید سازندگان Jotun آغاز شد

امروز کمپین کیک استارتر (Kickstarter) بازی Sundered که بازی جدید سازندگان Jotun محسوب می‌شود آغاز شد و علاقه مندان می‌توانند جهت تامین بودجه ساخت بازی کمک‌های مالی خود را ارسال کنند.

در جدید‌ترین اخبار بازی، بازی Sundered که اثر جدید سازندگان بازی Jotun که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد محسوب می‌شود، لحظاتی پیش وارد کیک استارتر شد. به همراه این خبر شاهد رونمایی از تاریخ انتشار بازی هم بودیم که در ماه جولای ۲۰۱۷ برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی (ویندوز، لینوکس، مک) و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. کمپین کیک استارتر بازی چندین پاداش مختلف را برای حامیان اولیه بازی در نظر گرفته است که شامل دسترسی به نسخه بتا Sundered و چندین بسته دیگر می‌شود.

بازی Sundered یک بازی جدید در سبک مترویدوانیا (Metroidvania) است که شامل سیستم طراحی تصادفی مراحل و سیستم پیشرفت و ارتقا ثابت است. مترویدوانیا یکی از چالش برانگیزترین و سخت‌ترین سبک‌ها برای طراحی بازی است و سازندگان برای ساخت بازی در این سبک ریسک بالایی را پذیرفته‌اند. صفحه کیک استارتر بازی، Sundered را نبردی هولناک برای بقا و روان خوانده است. یک حماسه ساخته شده توسط سازندگان Jotun که با نقاشی‌های دستی خلق شده است. این بازی یک مترویدوانیا با ارزش تکرار است که بایستی در برابر قدرت الدریچ باستانی مقاومت کنید یا با آغوش باز آن را بپذیرید.

از نظر داستان هم در بازی شما نقش Eshe را ایفا خواهید کرد؛ شخصی سرگردان در جهانی مخروبه که در یک غار پرتکاپو که همیشه در حال تغییر است به همراه وحشت الدریچ گیر افتاده است. نیروی عتیقه‌های فاسد شده را به قیمت انسانیت خود تحت کنترل در آورید تا باس‌های غول پیکر بازی را از پا درآورید. مقاومت کنید یا در آغوش بگیرید.

بازی از نظر ظاهری هم بی نظیر است و هنر نقاشی‌های کشیده شده با دست در تک تک تصاویر بازی مخاطب را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. همانطور که قبلا گفتم طراحی بازی در سبک مترویدوانیا بسیار پیچیده و چالش برانگیز است، اما به نظر می‌رسد بازی Sundered با سبک هنری زیبا و گیم‌پلی ساده، اما چالش برانگیزش قادر است این سبک را وارد سطح جدیدی کند.

در صورتی که بازی قبلی سازندگان Sundered، یعنی Jotun را تجربه نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنم حتما سری به آن بزنید. سبک هنری خاص بازی Jotun که مانند Sundered با دست طراحی شده است شما را با دست پخت جدید سازندگان آشنا می‌کند و گیم‌پلی جذاب آن تا ساعت‌ها شما را درگیر خواهد کرد. Jotun برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و Wii U در دسترس است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده