// دوشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۱

بازی اندروید و آیفون The King of Fighters World رونمایی شد

SNK رسما از بازی اندروید و آیفون The King of Fighters World برای انتشار در تابستان ۲۰۱۷ رونمایی کرد.

اس‌ان‌کی (SNK) مجموعه‌ی مبارزه‌ای The King of Fighters را به یک سبک کاملا جدید وارد می‌کند. SNK، توسعه‌دهنده‌ی The King of Fighters امروز The King of Fighters World، بازی موبایل و MMORPG را بر مبنای این مجموعه مبارزه‌ای محبوب رونمایی کرد. البته این نخستین باری نیست که خبر ساخت این بازی منتشر می‌شود، پیش از این در اخبار بازی خوانده بودیم که SNK در حال ساخت این بازی موبایل است.

بازی قرار است در تابستان سال جاری میلادی در کشور چین عرضه شود، این کمپانی همچنین قصد عرضه‌ی جهانی بازی را دارد. همانطور که انتظار می‌رفت، The King of Fighters World به صورت رایگان (free to play)‌ به همراه خریدهای درون برنامه‌ای منتشر خواهد شد.

موتور کاملا تکامل یافته‌ی سه‌ بعدی (3D) این بازی به بازیکنان امکان پیشرفت در یک نقشه‌ی رندر شده به صورت کاملا سه بعدی را می‌دهد. شخصیت‌های محبوب The King of Fighters به عنوان بخشی از «داستانی عمیق» در بازی حضور دارند که در کنار مبارزه قادر به حل رازهای مرموز هستند.

با توجه به اعلام توسعه‌دهندگان، این بازی به بازیکنان اجازه «‌تجربه‌ی آزادانه‌ی جهان The King of Fightersرا می‌دهد». هم‌اکنون هیچ تاریخی برای عرضه‌ی جهانی این بازی اعلام نشده است. شما می‌توانید تریلر کوتاه The King of Fighters World را از پایین تماشا و دانلود کنید:

| |

 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده