// دوشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۱

نینتندو سوییچ از کارت های Micro SDXC تا سقف دو ترابایت پشتیبانی می کند

نینتندو تایید کرد که کنسول جدید نینتندو سوییچ، از کارت‌های Micro SDXC تا سقف دو ترابایت پشتیبانی می‌کند.

نماینده‌ای از طرف نینتندو به گیم‌انفورمر گفته که کنسول نینتندو سوییچ با کارت‌های استاندارد Micro SDXC سازگار است و به این ترتیب می‌تواند تا دو ترابایت حافظه را پشتیبانی کند. گرچه کارت‌های حافظه Micro SDXC با ظرفیت دو ترابایتی هنوز در بازار برای خرید وجود ندارد اما به گفته نینتندو زمانی که این کارت‌های حافظه به بازار بیایند، سوییچ از آن‌ها پشتیبانی خواهد کرد.

درحال حاضر بیشترین ظرفیتی که کارت‌های Micro SDXC موجود در بازار دارند ۲۵۶ گیگابایت است و در خرده‌فروشی‌های بزرگ با قیمت حدود ۲۰۰ دلار به فروش می‌رسند. نینتندو در جریان رویداد زنده Treehouse که در هفته پیش برگزار شد یک کارت ۲۵۶ گیگابایتی که در دستگاه به کار رفته را نشان داد.

در زمان عرضه، نینتندو سوییچ با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی وارد بازار خواهد شد. با در نظر گرفتن این‌که مقداری از این فضا برای کارکرد سیستم‌عامل خود دستگاه اشغال می‌شود، و همچنین این موضوع که The Legend of Zelda: Breath of the Wild حافظه‌ای ۱۳٫۴ گیگابایتی را برای دانلود طلب می‌کند، این خبر خوبی برای کاربرانی است که قصد خرید دیجیتالی بازی‌ها را دارند و از طریق کارت‌های Micro SDXC موجود در بازار می‌توانند ظرفیت حافظه کنسول خود را افزایش دهند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده