// شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۱

بازی موبایل Star Wars: Force Arena منتشر شد

کمپانی لوکاس فیلم بازی اندروید و آیفون Star Wars: Force Arena را منتشر کرد.

چندی پیش کمپانی لوکاس فیلم اعلام کرد که با همکاری استودیو نت‌ماربل (Netmarble) در حال ساخت بازی موبایل با نام Star Wars: Force Arena در سبک موبا (MOBA) است، پس از گذشت دو ماه حال آن استودیو اعلام کرد که بازی مذکور به صورت رایگان از طریق فروشگاه‌های اپل استور و گوگل پلی برای دستگاه‌های iOS و اندروید در دسترس است. در جدیدترین اخبار بازی Star Wars: Force Arena استودیو آن اعلام کرد کاربرانی که در سیستم ثبت نام آن شرکت کرده‌اند از کریستال و اعتبار داخل بازی بهره می‌برند.

کاربران با شروع بازی یکی از قهرمان‌های تیم‌های ربلیون و ایمپریال را انتخاب می‌کنند و سپس با استفاده از کارت‌ها نیرو‌های خود را نیز انتخاب می‌کنند. همانطور که در بالا اشاره شد این بازی از سبک MOBA بهره می‌برد اما مکانیزم گیم‌پلی آن شباهتی به بازی Clash Royale نیز دارد.

با انتشار جهانی بازی Star Wars: Force Arena شاهد یک بروزرسانی نیز هستیم که شخصیت‌های جدیدی از فیلم Rouge One را به این بازی اضافه می‌کند، همچنین سیستم جدید ساخت تیم یا همان گیلد نیز به همراه حالت آنلاین دو در مقابل دو  (2v2) ضمیمه این بروزرسانی شده است که به کاربران اجازه می‌دهد با تشکیل تیم دو نفره با دوستانشان این بازی را تجربه کنند.

در پایین می‌توانید تریلر بازی موبایل Star Wars: Force Arena را دانلود و تماشا کنید.

| |

 


منبع toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده