// جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۱

Has-Been Heroes، بازی جدید سازنده Trine برای نینتندو سوییچ معرفی شد

فروزن‌بایت، توسعه‌دهنده مجموعه Trine از بازی Has-Been Heroes برای نینتندو سوییچ و سایر پلتفرم‌ها رونمایی کرد.

Has-Been Heroes، بازی اکشن استراتژی جدید فروزن‌بایت (Frozenbyte)، توسعه‌دهنده مجموعه Trine برای نینتندو سوییچ معرفی شد. در Has-Been Heroes بازیکنان وظیفه‌ی کنترل سه شخصیت را برای استفاده صحیح از مهارت‌ها در مقابل دشمنان دیگر دارند تا در مسیر رساندن شاهدخت دوقلوی پادشاه به سمت Princess Academy از او محافظت کنند. طبق اعلام GameTrust، همکار فروزن‌بایت این بازی با قیمت ۲۰ دلار و در ماه مارس (اسفند ۱۳۹۵ - فروردین ۱۳۹۶) عرضه خواهد شد.

طلسم‌های قدرتمند، انواع و اقسام آیتم‌ها و قابلیت استفاده از سه شخصیت شامل جنگجو، راهب و Rogue تنها بخشی از ویژگی‌های ساخته‌ی جدید فرون‌بایت هستند. شما می‌توانید تریلر Has-Been Heroes را از پایین تماشا و دانلود کنید:

| |

در حالی که این بازی برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی نیز عرضه می‌شود، نسخه‌ی نینتندو سوییچ از ویژگی «نوآورانه‌‌ی حالت لرزش خطی کنترلر و همچنین تغییر سریع حالت کنسول «از حالت به قابل حمل» بهره خواهد برد.»

از جمله دیگر اخبار بازی های نینتندو سوییچ، نینتندو امروز بازی‌های مختلفی از Splatoon 2 گرفته تا No More Heroes و Xenoblade Chronicles را برای کنسول جدید خود معرفی کرد. استودیوی اطلس (Atlus) نیز بازی Shin Megami Tensei را رونمایی کرده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده