نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۰

تمام وسایل جانبی نینتندو سوئیچ

نینتندو، فهرست تمام وسایل جانبی کنسول نینتندو سوییچ را اعلام کرد.

صبح روز جمعه، ۲۴ دی‌ ماه، نینتندو در کنفرانسی، اطلاعات جدیدی از کنسول جدید خود یعنی Nintendo Switch را ارائه کرد. ضمن مشخص شدن قیمت نینتندو سوییچ و زمان عرضه آن که مصادف با ۱۳ اسفند است، نینتندو فهرستی از وسایل جانبی را که برای این کنسول در نظر گرفته است، اعلام کرد. 

کنترلرهای جوی کان جدید این کنسول، به صورت جفت و با قیمت ۷۹.۹۹ دلار عرضه می‌شوند. یک جفت از این کنترلرها به صورت پیش‌فرض در جعبه نینتندو سوییچ قرار دارد. درون جعبه این کنترلرهای ۸۰ دلاری، بندهایی هم وجود دارد که می‌توانید به راحتی آنها را دور دست خود بیندازید. علاوه بر این، نینتندو اعلام کرد که قیمت هر کدام از این جوی کان‌ها به صورت تکی، ۴۹.۹۹ دلار خواهد بود.

کنترلر حرفه‌ای نینتندو سوییچ که با نام Pro Controller شناخته می‌شود و ظاهری شبیه به کنترلرهای معمولی کنسول‌های فعلی دارد و از کنترلر حرفه‌ای Wii U کمی خوش‌ساخت‌تر است نیز با قیمت ۶۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

شارژر جداگانه جوی کان‌ها که به شما اجازه می‌دهد به صورت هم‌زمان دو جوی کان را شارژ کنید و همچنین جوی‌کان‌ها را تبدیل به یک کنترلر معمولی کنید نیز با قیمت ۲۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد. داک نینتندو سوییچ نیز که دارای یک آداپتور و یک کابل HDMI خواهد بود قیمتی معادل با ۸۹.۹۹ دلار خواهد داشت.

در انتها نیز،‌ دو چرخ برای کنترلرهای جوی کان با قیمت ۱۴.۹۹ دلار معرفی شد.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده