// پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۹

کوجیما تعدادی دیگر از کارکنان کونامی را به خدمت گرفت

کوجیما چندتن دیگر از کارکنان کونامی را برای توسعه Death Stranding در اختیار گرفت.

مدتی پیش خبری منتشر شد حول اینکه هیدئو کوجیما، سازنده بازی Death Stranding، شینجی هارانو، مدیر سابق کونامی، را به عنوان رئیس استودیو کوجیما پروداکشن انتخاب و استخدام کرده است.

باتوجه به جدیدترین اخبار بازی Death Stranding، کوجیما چندتن دیگر از اعضای کلیدی کونامی را استخدام کرده است تا در ساخت بازی Death Stranding به وی کمک کنند. این اشخاص شامل کسانی همچون ماساکی سایتو و جکی تان (عضو تیم توسعه کونامی)، چیهوکو اوچیهاما (طراح ارشد بخش طراحی شخصیت‌ها) و یاسوهیرو کاواکامی (هنرمند بخش سینماتیک کونامی) اشاره کرد.

همچنین آکیو ساکاموتو که در طراحی موتور گرافیکی فوکس با کونامی همکاری داشته است، به تیم سازنده Death Stranding ملحق شده است. با این حساب ۱۰ تن از اشخاص برجسته کونامی به تیم کوجیما و استودیو کوجیما پروداکشن ملحق شده‌اند تا بتوانند به وی در جدیدترین پروژه‌ای که در دست دارد کمک کنند.

از طرفی حال کوجیما با کسانی در حال کار کردن است که یک عمر در کونامی با آن‌ها تعامل داشته است و بیش از پیش به سلایق و عقاید یگدیگر آشنا هستند. باید احتمال این را می‌دادیم که روزی هیدئو کوجیما دست به چنین کاری بزند.


منبع Gamerant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده