نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۸

تاریخ عرضه Red Dead Redemption 2 فاش شد

در جدیدترین اخبار بازی Red Dead Redemption 2، یک خرده‌فروشی تاریخ عرضه آن را فاش کرده است.

یکی از موردانتظار‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۷ قطعا Red Dead Redemption 2، ساخته راک‌استار گیمز است. تا به امروز فقط یک تریلر سینمایی از این بازی منتشر شده و هنوز اطلاعاتی در مورد داستان، گیم‌پلی یا تاریخ عرضه دقیق آن ارائه نشده است و فقط می‌دانیم که بازی پاییز ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد.

حال یک فروشگاه خرده‌فروشی انگلیسی با نام Littlewoods تاریخ عرضه این بازی را فاش و اعلام کرده که Red Dead Redemption 2 قرار است ۲ اکتبر ۲۰۱۷ (۱۰ مهر ۹۶) عرضه شود. البته این فروشگاه بلافاصله این تاریخ انتشار را حذف کرده است. درست است که گاهی فروشگاه‌های بازی اطلاعاتی را از جانب ناشر آن دریافت می‌کنند، ولی تا زمانی که راک‌استار رسما تاریخ عرضه Red Dead Redemption 2 را اعلام نکرده، این تاریخ در حد شایعه خواهد بود.

با اینکه تا به امروز اطلاعات دقیقی از Red Dead Redemption 2 ارائه نشده، ولی شما می‌توانید بررسی تئوری‌های مختلف پیرامون این بازی را در مقاله «چه انتظاراتی باید از Red Dead Redemption 2 داشته باشیم؟» بخوانید. همچنین چندی پیش مدیرعامل تیک تو اینتراکتیو اعلام کرد که این اثر از حیث داستان و گیم‌پلی فوق‌العاده خواهد بود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده