نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

تاریخ عرضه نسخه بتای محدود بازی For Honor اعلام شد

در جدیدترین اخبار بازی For Honor، تاریخ عرضه نسخه بتای محدود آن اعلام شده است.

یکی از موردانتظار‌ترین بازی‌های امسال، For Honor محصول یوبیسافت است. این بازی در تاریخ ۲۶ بهمن برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و یوبیسافت پیش از این هم اعلام کرده بود که قصد دارد یک نسخه بتا از بازی را پیش از انتشار نسخه نهایی عرضه کند. حال این کمپانی فرانسوی اعلام کرده که این نسخه بتا از تاریخ ۷ تا ۱۰ بهمن (۲۶ تا ۲۹ ژانویه) در دسترس خواهد بود.

البته این نسخه بتا محدود بوده و برای تجربه آن باید ثبت نام کنید و منتظر دریافت کد از جانب یوبیسافت بمانید. ثبت‌نام در نسخه بتا از چندی پیش آغاز شده و کماکان هم امکان ثبت‌نام از طریق این سایت وجود دارد. همچنین از این سایت می‌توانید یکی از سه حزب ممکن را انتخاب کنید و به آن بپیوندید. سپس یوبیسافت عملکرد این احزاب را در جریان نسخه بتای محدود بازی خواهد سنجید و هرکدام که بهترین عملکرد را داشته باشد، جوایزی را دریافت می‌کند. به‌علاوه یک جایزه ویژه دیگر نیز در اختیار تمامی شرکت‌کنندگان در نسخه بتای محدود قرار خواهد گرفت که هنوز جزییاتی از آن منتشر نشده است.

کمپانی Ubisoft چندی پیش از نسخه کالکتور ۲۲۰ دلاری این بازی رونمایی کرد و همچنین اخیرا چند تریلر جدید For Honor نیز با محوریت بخش‌های مختلف بازی منتشر شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده