// سه شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

بروزرسانی GTA Online ماشین جدیدی به بازی اضافه می‌کند

ماشین و تنظیمات شخصی‌سازی جدید به واسطه‌ی آخرین بروزرسانی به بازی GTA Online اضافه شد.

بروزرسانی جدید GTA Online، بخش چند نفره بازی Grand Theft Auto V، این بار یک اتومبیل جدید به همراه تنظیمات شخصی‌سازی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

استودیو راک‌استار گیمز (Rockstar Games) اعلام کرد که با دانلود کردن این بروزرسانی کاربران می‌توانند اتومبیل مسابقه‌ای  Progen Italy GTB را از تعمیرگاه بنی (Benny Workshop) به دست آورند. در پایین می‌توانید عکس اتومبیل جدید را بدون تغییرات مشاهده کنید.

gta

راک‌استار درباره این اتومبیل نوشت:

این گربه براق، سرعت زیادی را در خود جای داده است و هیچ ترسی از حریفان خود در مسابقات ندارد.

راک‌استار با توجه به تنظیمات شخصی‌سازی جدید در ادامه افزود:

در تعمیرگاه بنی می‌توانید تمامی جزئیات آن را از موتور الی رنگ‌ شخصی‌سازی کنید.

در انتها راک‌استار اعلام کرد که برخی از کاربران بازی GTA Online می‌توانند اتومبیل خود را بدون مراجعه به فروشگاه بنی شخصی‌سازی کنند. راک‌استار با خطاب به کاربران «شایسته» اعلام کرد که آنها می‌توانند تعمیرگاه شخصی‌سازی خود را خریداری و به محدوده‌ی بازی اضافه کنند. راک‌استار اعلام نکرد که چه سطح و لول از کاربران می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند.

بازی GTA V در سال ۲۰۱۳ میلادی برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شده است و با گذشت سال‌ها طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. در جدیدترین اخبار بازی، سونی اعلام کرد که بازی مذکور رتبه‌‌ی ششم را در بازی‌های پرفروش سال ۲۰۱۶ میلادی در فروشگاه پلی‌استیشن از آن خود کرده است.

 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده