// سه شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۰

Mass Effect: Andromeda برروی تمامی پلتفرم ها از HDR‌ پشتیبانی می کند

بایوور جزئیات جدیدی را در رابطه با Mass Effect: Andromeda منتشر کرد.

آرین فلین، مدیرکل استودیوی بایوور با انتشار یک پیام در توئیتر خود اعلام کرده است که این بازی نقش‌آفرینی از دامنه دینامیک بالا یا HDR در ایکس‌باکس وان اس، پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 4 پرو پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر این،‌ بایوور پشتیبانی از HDR را به رایانه‌های شخصی نیز می‌آورد.

ویژگی HDR باعث می‌شود تا رنگ‌هایی زنده‌تر و درخشان‌تر را در بازی‌ها شاهد باشیم؛ در حقیقت HDR، باعث می‌شود تا محتوا به صورت واقعی‌تری به نظر برسد. برای تماشای فواید این ویژگی به یک تلویزیون که از HDR پشتیبانی می‌کند نیاز خواهید داشت.

آرین فلین همچنان مشغول پاسخ دادن به سوالات بسیار پیرامون Andromeda است. در هفته گذشته نیز در اخبار بازی Andromeda‌ خواندیم که این بازی در کنار پشتیبانی نکردن از Season Pass، زبان عربی را نیز در خود جای نخواهد داد. اگر قصد دارید تا جدیدترین بازی سری Mass Effect را در رایانه‌ی شخصی تجربه کنید،‌ فلین اعلام کرده است که سیستم مورد نیاز بازی برروی پی‌سی در ماه فوریه رونمایی می‌شود.

هفته‌ی گذشته، بایوور تاریخ عرضه‌ Andromeda را ۲۱ مارس (۱ فروردین) در آمریکایی شمالی اعلام کرده بود. این بازی برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی منتشر خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده