نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

احتمال اضافه شدن جزیره Vvardenfell به Elder Scrolls Online

به نظر می‌رسد که منطقه Vvardenfell بازی Morrowind قرار است به Elder Scrolls Online اضافه شود.

بازی Elder Scrolls Online یکی از وسیع‌ترین جهان‌ها را در بین بازی‌های ویدیویی و سری بازی‌های الدر اسکرولز دارد که برخی قسمت‌های آن برگرفته از محیط‌های نسخه‌های پیشین هستند. حال در جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران سایت ردیت اطلاعاتی منتشر کرده که بر اساس آن‌ها، به نظر می‌رسد بتسدا در اندیشه اضافه کردن منطقه Vvardenfell بازی Morrowind به این اثر آنلاین است.

پیش از این شایعاتی مبنی بر اضافه شدن محیط بازی Morrowind به Elder Scrolls Online منتشر شده بود و حال اطلاعات جدیدی در این مورد منتشر شده است. یکی از کاربران ردیت با نام FloorBelow اخیرا سراغ بررسی فایل‌های نسخه پی‌سی این بازی رفته و در بین آن‌ها، تعدادی فایل نقشه با نام Vvardenfell پیدا کرده است. 

وی همچنین ضمن انتشاری از این نقشه احتمالی که می‌توانید در ادامه آن‌ها را مشاهده کنید، اعلام کرده که این نقشه در صورت اضافه شدن، بزرگ‌ترین نقشه PvE بازی خواهد بود. در ادامه می‌توانید تصویر منتشر شده توسط این کاربر را مشاهده کنید:

Elder Scrolls Online

البته باید به این نکته توجه داشت که فقط بر اساس چند فایل پیدا شده، نمی‌توان گفت که قرار است نقشه Vvardenfell به بازی اضافه شود. ولی اضافه شدن نقشه نسخه محبوب Morrowind قطعا برای طرفداران قدیمی مجموعه الدر اسکرولز بسیار جذاب خواهد بود.

نظر شما در این مورد چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده