نویسنده: سجاد پاک آیین
// یکشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۱

جزییاتی از نمونه‌های اولیه بازی Half Life 3 فاش شد

سردبیر اجرایی مجله گیم اینفورمر توانسته است اطلاعاتی از چند ایده اولیه بازی Half Life 3 را بدست بیاورد.

چند وقتی بود که خبر مهمی از بازی Half Life 3 در دست نبود، اما اخیرا سردبیر اجرایی مجله گیم اینفورمر اطلاعات هیجان‌انگیزی از این بازی به دست آورده است که امیدها را برای تأیید بازی Half Life 3 توسط شرکت ولو زنده خواهد کرد.

آندره رینر، سردبیر اجرایی مجله گیم اینفورمر، در آخرین پادکست گیم اینفورمر اعلام کرد اطلاعات جدیدی از چند نمونه اولیه بازی Half Life 3 بدست آورده است. رینر در ادامه اعلام کرد زمانی که او داستان بازی Half Life را بررسی می‌کرد، یکی از سازندگان بازی اطلاعاتی از ایده‌های اولیه برای این بازی ارائه کرده است که البته فقط در حد ایده بود و هرگز نظم خاصی نداشتند. رینر در این مورد گفت:

در آنجا چند تیم کوچک چهار یا پنج نفره در حال کار برروی نمونه‌های مختلفی بودند که هیچکدام از آن‌ها به مرحله اجرا نرسیده بود. سازندگان به من گفتند که آنها دو ایده برای بازی داشتند؛ اولی ساخت یک بازی در سبک استراتژی (RTS) همزمان با نام Half Life 3 یا اپیزود سوم که هنوز در مورد نام آن تصمیمی گرفته نشده بود و دومی نیز ساخت یک بازی اکشن ماجراجویی با حضور بازیگران مطرح سینمایی که این طرح هم هنوز به تایید نهایی نرسیده بود.

همچنین رینر با دیگر افراد مرتبط با این ایده‌ها ارتباط برقرار کرده که هیچ‌یک از آن‌ها اطلاعات دقیقی از بازی ارائه نکرده‌اند. به هر حال Half Life 3 یکی از موردانتظار‌ترین بازی‌ها برای گیمر‌های قدیمی است و همواره شایعات اینچنینی پیرامون آن منتشر شده‌اند که تا انتشار اطلاعاتی از جانب Valve، هیچ‌یک از آن‌ها نباید جدی گرفته شوند.

نظر شما درباره اخبار بازی Half Life 3 چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده