نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۴۵

تاریخ عرضه Injustice 2 مشخص شد

استودیو ندررلم با انتشار توییتی تاریخ عرضه بازی مورد انتظار Injustice 2 را اعلام کرد.

چند روز پیش بود که فهرستی در وب‌سایت ایکس‌باکس لایو ریواردز قرار گرفت که خبر از انتشار بازی Injusice 2 در ۲۸ مارس (۸ فروردین) می‌داد. اما اد بوون، کارگردان بازی این خبر را تکذیب کرد. اوایل صبح امروز، اد بوون، عکسی را در حساب رسمی توییتر خود منتشر کرد که عبارت i2.05.16.17 را نشان می‌داد. همین مسئله باعث شد که بسیاری از افراد حدس بزنند که بازی Injustice 2 قرار است که در تاریخ ۱۶ می ۲۰۱۷ (۲۶ اردیبهشت ۹۶) عرضه شود. بوون درباره این توییت هیچ توضیحی ارائه نکرد.

Injustice 2

تا اینکه کمی بد، استودیو برادران وارنر به صورت رسمی اعلام کرد که این تاریخ صحیح است و حساب رسمی استودیوها ندررلم نیز در توییتر این مسئله را تایید کرد و به طور رسمی تاریخ انتشار بازی ۲۶ اردیبهشت سال ۹۶ اعلام شد. 

از زمان رونمایی از بازی تا به حال، چند تریلر از آن پخش شده است که شخصیت‌های مختلف قسمت دوم این بازی مبارزه‌ای را نشان می‌دهد. جدیدترین شخصیت‌هایی که برای بازی معرفی شده‌اند، هارلی کویین و ددشات بودند. هارلی کویین در قسمت اول بازی نیز حضور داشت اما ددشات اولین باری است که در این بازی‌ مبارزه‌ای که دارای شخصیت‌های DC است، قرار می‌گیرد.

Injustice 2 برای کنسول‌های نسل هشتمی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده