نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۱۵

تاریخ عرضه Mass Effect: Andromeda رسما مشخص شد

استودیو بایوور رسما تاریخ عرضه بازی Mass Effect: Andromeda را اعلام کرد.

چندی پیش اعلام شده بود که استودیو بایوور، سازنده مس افکت: آندرومدا، قرار است امروز اطلاعاتی از این بازی نقش‌آفرینی ارائه کند و حال این استودیو رسما از تاریخ عرضه بازی رونمایی کرده است. بر این اساس Mass Effect: Andromeda در تاریخ ۲۱ مارس (۱ فروردین ۹۶) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه خواهد شد.

البته بازی در تاریخ ۱ فروردین در آمریکا عرضه خواهد شد و دو روز بعد یعنی ۳ فروردین نیز در اروپا منتشر می‌شود. آرون فلین، رییس بایوور، در این مورد گفت:

از اینکه همواره از ما حمایت کرده و تا اعلام تاریخ انتشار بازی صبور بودید (و گاهی هم نبودید!) از شما تشکر می‌کنیم. تمام تلاش ما این بود که بازی کاملی را برای‌تان آماده کنیم.

فلین همچنین اعلام کرد که به لطف استفاده از موتور فراست‌بایت در ساخت بازی، Mass Effect: Andromeda در مقایسه با Mass Effect 3 یک پیشرفت گرافیکی بزرگ به حساب می‌آید. مدیر بایوور همچنین اعلام کرد که سازندگان بازی نسخه‌ای از آن در طول ایام تعطیلات سال نو میلادی تجربه کرده‌اند و خوشبختانه همه آن‌ها از کیفیت بازی راضی بوده‌اند؛ مخصوصا آنهایی که در تیم سازنده سه گانه اصلی سری مس افکت نیز نقش داشتند.

تا به امروز شایعه‌های مختلفی پیرامون تاریخ عرضه این بازی به گوش می‌رسید و حتی چندی پیش الکترونیک آرتز، ناشر بازی، اعلام کرده بود که در صورت نیاز، باز هم شاهد تاخیر خوردن این اثر خواهیم بود. به هر حال تاریخ عرضه رسمی بازی مشخص شده است و گیمر‌های ایرانی هم می‌توانند در تعطیلات عید نوروز حسابی از این بازی لذت ببرند!


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده