// چهار شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

تاریخ انتشار نسخه جدید South Park و Mass Effect فاش شد

بر اساس لیست جدید سایت Xbox Live Rewards تاریخ انتشار نسخه‌ جدید دو بازی Mass Effect و South Park مشخص شد.

با توجه به لیستی که از تاریخ انتشار بازی‌ها در سایت ایکس‌باکس لایو ریواردز قرار گرفته است، بازی Mass Effect: Andromeda در تاریخ ۱۱ فروردین ماه ۱۳۹۶ (۳۱ مارس میلادی) و بازی South Park: The Fractured But Whole در تاریخ ۱۰ فروردین ماه ۱۳۹۶ (۳۰ مارس میلادی) عرضه خواهند شد.

البته هنوز این تاریخ عرضه‌ها از سوی سازنده‌ها تایید نشده‌اند و صرفا می‌توانند یک تاریخ تقریبی باشند زیرا هر دو بازی برای عرضه در سه ماهه اول سال جاری در نظر گرفته شده‌اند. همچنین در این لیست شاهد این هستیم که بازی For Honor در تاریخ ۲۵ بهمن ماه (۱۳ فوریه میلادی) عرضه خواهد شد در صورتی که تاریخ رسمی بازی ۲۶ بهمن ماه (۱۴ فوریه میلادی) است.

یکی دیگر از بازی‌های سال ۲۰۱۷ میلادی که هنوز تاریخ عرضه رسمی آن مشخص نشده است، Injustice 2 است که در این لیست تاریخ عرضه آن ۸ فروردین ماه ۱۳۹۶ (۲۸ مارس میلادی) در نظر گرفته شده است. در همین راستا اد بون، کارگردان این بازی، در اکانت توییتر خود اعلام کرده است که بازی Injustice 2 در تاریخ ذکر شده عرضه نخواهد شد.

ظاهرا این تاریخ‌ها صرفا برای این است که کاربران با پیش‌خرید کردن آن‌ها، از پاداش و مزایا مربوط به پیش خرید بازی‌های ایکس‌باکس (Xbox Rewards) برخوردار شوند. زیرا در مورد بازی Sniper: Ghost Warrior 3 مایکروسافت اعلام کرده که تا آخر ماه مارس پیش خرید کنندگان می‌توانند از مزایا در نظر گرفته شده برخوردار شوند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده