// سه شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۹

Zelda: Breath of the Wild قطعا بازی روز عرضه نینتندو سوییچ خواهد بود

بنابر گفته یکی از منابع داخلی، The Legend of Zelda: Breath of the Wild بازی روز عرضه کنسول نینتندو سوییچ خواهد بود.

مدتی است که شایعاتی بگوش می‌رسد از این که بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild همزمان با نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد تا کاربران بتوانند به عنوان بازی روز عرضه نینتندو سوییچ به تجربه جدیدترین نسخه مجموعه زلدا بپردازند. حال بر اساس گفته‌های دو منبع مختلف این شایعه رنگ و بوی واقعی‌تری به خود گرفته است.

اولین منبع مجله کوروکورو است که مدعی شده تاریخ عرضه این بازی در بهار سال جاری است. در صورتی که در گذشته اعلام شده بود بازی در تابستان ۲۰۱۷ میلادی عرضه خواهد شد. از آن‌جایی که تاریخ عرضه نینتندو سوییچ در مارس ۲۰۱۷ است، احتمال دارد در همان روز عرضه یا چند ماه بعد شاهد عرضه شدن The Legend of Zelda: Breath of the Wild باشیم.

دومین منبع خبری لورا کیت دیل، منبع داخلی صنعت بازی‌های ویدیویی، است. وی طبق منابعی که در اختیار دارد در صفحه توییتر خود اعلام کرده که در جریان لایو استریم نینتندو در تاریخ ۲۴ دی ماه، کمپانی ژاپنی یک سوپرایز بزرگ را برای مخاطبان تدارک دیده است.

با این تفاسیر احتمال دارد در روز ۲۴ دی ماه شاهد اعلام این خبر باشیم که The Legend of Zelda: Breath of the Wild در روز عرضه نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. زیرا هیچ موردی بهتر از این نیست که ببینیم یک بازی محبوب و پرطرفدار با ظاهری جدید برای نینتندو سوییچ در همان روز عرضه در دسترس است.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده