نویسنده: تیم زومجی
// سه شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰

نبرد کاراکترها: مامور 47 در مقابل شاهزاده پارسی - مرحله نیمه نهایی (برنده: مامور 47)

در دومین مرحله مسابقه نیمه‌نهایی نبرد کاراکترهای زومجی،‌ مامور 47 در مقابل شاهزاده پارسی قرار گرفته است.

مسابقه فینال در تاریخ چهارشنبه ۱۵ دی ماه ساعت ۲۰ برگزار خواهد شد

در آخرین مسابقه پیش از فینال نبرد کاراکترهای زومجی، مامور 47، شخصیت خون‌سرد و خطرناک سری هیتمن در برابر شاهزاده پارسی قرار گرفته است. در این نبرد، کدامیک از این دو شخصیت می‌توانند پیروز باشند؟ کدام‌یک از این دو کاراکتر باید در مقابل کریتوس در مرحله فینال قرار بگیرند؟ Agent 47 یا Prince of Persia؟

Hitman

مامور 47، تا به اینجای مسابقات بسیار خوب عمل کرده است. او در راه رسیدن به مرحله نیمه نهایی،‌ حریفان قدرتمندی مانند لئون اس کندی و مارکوس فینیکس را از میان برداشت و برای رسیدن به فینال، فقط باید شاهزاده پارسی را از میان بر دارد. آیا او در این راه موفق خواهد شد؟

چه عاشق سبک مخفی کاری باشید و چه نباشید، مامور 47، مطمئنا محبوب‌ترین کاراکتر طاس دنیای بازی‌ها را به خوبی می‌شناسید. او با پرستیژ خاص و مصممی که دارد، از همان ابتدای کار که پا به دنیای بازی‌ها گذاشت، تبدیل به یکی از کاراکترهایی شد که بسیاری از گیمرها آن را قبول داشتند و از مخفی‌کاری با او لذت می‌بردند. شاید عادت داشته باشیم که کاراکترهای دنیای بازی‌ها را همیشه با ظاهرهای متفاوت و مختلفی ببینیم، اما مامور 47، همیشه با کت و شلوار مشکی و آن کروات قرمز رنگش حس یک قاتل باکلاس را به بازیکنان القا کرده است.

نه تنها ظاهر او، بلکه ایجنت 47 یکی از با مهارت‌ترین قاتلین دنیای بازی‌ها است که سری Hitman بدون او به این اندازه محبوب نبود. بر اساس آزمایش‌ها و تغییرات ژنتیکی که روی او انجام شد، بدن او از نظر فیزیکی نسبت به دیگر انسان‌های معمولی پیشرفت کرده و قوی‌تر شده است. به همین دلیل است که او از قدرت بدنی بالا، سرعت بالا و تحمل بالا بهره می‌برد. همچنین بر اساس این تغییرات ژنتیکی، قدرت حواس چندگانه و هوش او بسیار عمیق‌تر شده و به همین دلیل است که می‌تواند حضور دشمن را در بخش‌های مختلف یک منطقه به خوبی احساس کند.

Prince of Persia

شاهزاده پارسی یا Prince of Persia شخصیتی است که توانست در نبرد کاراکترهای زومجی، یکی پس از دیگری حریفان خود را از پیش رو بردارد و به مرحله نیمه‌نهایی برسد. وی توانست در مرحله یک چهارم نهایی، کاپیتان پرایس را در یک نبرد بسیار نزدیک و نفس‌گیر شکست دهد. وی با کسب ۳۴۶۱ رای و اختصاص دادن ۵۱.۳ درصد آرا به خود، توانست به مرحله نیمه‌نهایی برسد. آیا او می‌تواند مامور 47 را از میان بردارد و در فینال به مبارزه با کریتوس بپردازد؟

بسیاری از ما به خوبی شاهزاده ایرانی را می‌شناسیم. او که در بیش از ۱۰ نسخه از سری Prince of Persia حضور داشته، در سری شن‌های زمان «Sands of Time» تبدیل به یکی از اسطوره‌های ما در در تاریخ بازی‌های ویدیویی شد. پرنس که در شهر عظیم بابل به دنیا آمد، برادری به اسم مالک دارد و فرزند شارامان پادشاه پارس و مهری است. البته این کاراکتر در اولین سه‌گانه سری Prince of Persia یک پسر یتیم بود که در خیابان‌های شهر زندگی می‌کرد اما سرنوشت او را در مقابل جعفر، وزیر شیطان صفت کشور قرار داد و او چاره‌ای جز کشتن جعفر و نجات دادن پرنسس نداشت. اما در سه‌گانه شن‌های زمان ماجرا فرق کرد و شاهزاده ما بسیار جدی‌تر، کاریزماتیک‌تر و صد البته بسیار جذاب‌تر شد و نام شاهزاده ایرانی برازنده او بود. 

در این سه‌گانه شاهزاده علاوه بر نیروهای شیطانی باید با دشمنی بزرگ‌تر نیز دست و پنجه نرم می‌کرد: زمان. امکان ندارد سه نسخه Sands of Time را بازی کرده باشید و عاشق لحظه لحظه بودن در کنار پرنس را فراموش کرده باشید. می‌توان به جرات گفت که نسخه Warrior Within که دومین نسخه از سه‌گانه شن‌های زمان است، بهترین نسخه از سری بازی‌های Prince of Persia محسوب می‌شود. برخورد او با کایلینا و شادی و در نهایت تعقیب و گریز و مبارزات فراموش نشدنی او با داهاکا یکی از خاطره‌انگیزترین و به یادماندنی‌ترین بازی‌های تاریخ را برای ما به ارمغان آورد. یکی از ویژگی‌های بی‌نظیر پرنس در سری Prince of Persia چیزی نبود جز حرکات آکروباتیک او با انواع و اقسام شمشیرهایی از جنس تاریخ ایران که تک تک حرکات او برای ما جذاب و بی‌نظیر بود.

حامیان و جوایز

گیگابایت

جایزه نفر اول: یک کارت گرافیک GTX1060 G1 Gaming

جایزه نفرات سوم تا هفتم: ۵ اسپیکر S3000 گیگابایت

فروشگاه اگزو

جایزه نفر دوم:  یک دستگاه پلی‌استیشن 4 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده