// سه شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۹

کاراکترهای Kingdom Hearts 3 احتمالا قابل شخصی سازی خواهند بود

کارگردان Kingdom Hearts 3 اخیرا اعلام کرده که احتمالا کاراکتر‌های این بازی قابل شخصی‌سازی خواهند بود.

پس از گذشت سال‌ها استودیو اسکوئر انیکس (Square Enix) بازی Final Fantasy XV را آبان ماه عرضه کرد و حال در حال کار بر روی بازی Kingdom Hearts 3 است. هنوز هیچ اطلاعاتی پیرامون تاریخ عرضه این بازی مشخص نشده اما انتظار می‌رود بازی مذکور بعد از بازی Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prolouge که بزودی منتشر می‌شود، عرضه شود.

Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue سه بخش مجزا خواهد داشت که شامل نسخه بازسازی شده Kingdom Hearts 3D، Kingdom Hearts χ Back Cover و نسخه کاملا جدید Kingdom Hearts 0.2: Birth By Sleep می‌شود. این نسخه جدید یک ویژگی جالب دارد و به گیمر‌ها اجازه می‌دهد تا آیتم‌های ظاهری مختلفی را جمع‌آوری کرده و با استفاده از آن‌ها ظاهر Aqua را تغییر دهند.

در مصاحبه‌ای که مجله‌ی Dengeki Playstation با تتسویا نُمورا، تهیه کننده این بازی، داشته است، اعلام کرده که بازخورد طرفداران از نسخه Kingdom Hearts 0.2: Birth By Sleep و قابلیت شخصی‌سازی کاراکتر، ممکن است باعث شود تا ویژگی مشابهی را در نسخه سوم بازی نیز شاهد باشیم. وی در این مورد گفت:

ما برنامه‌های زیادی برای نسخه سوم بازی داریم که آن‌ها را اولویت‌بندی کرده‌ایم. با این حال ویژگی شخصی‌سازی کاراکتر که در Kingdom Hearts 0.2: Birth By Sleep گنجانده شده است، یکی از مواردی است که برای خود ما نیز جذاب است و در صورتی که طرفداران از این ویژگی استقبال خوبی به عمل آورند، ممکن است آن را به نسخه سوم بازی نیز اضافه کنیم.

با توجه به گفته نُمورا به نظر می‌رسد در بازی Kingdom Hearts 3 شاهد ویژگی‌های بسیار زیادی خواهیم بود، با این حال اضافه شدن یا نشدن ویژگی جالب شخصی‌سازی کاراکتر، موردی است که بسته به بازخورد‌های کاربران در مورد اضافه شدن یا نشدن آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

بازی Kingdom Hearts 3 هنوز هیچ تاریخ عرضه تقریبی یا دقیقی ندارد. با این حال تا زمان عرضه این نسخه، طرفداران مجموعه می‌توانند از Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue لذت ببرند. این بازی در تاریخ ۵ بهمن ماه (۲۴ ژانویه) به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

 

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده