// دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۳

پر فروش ترین بازی های استیم در سال ۲۰۱۶ اعلام شد

کمپانی ولو پر‌فروش‌ترین بازی‌های شبکه استیم در سال ۲۰۱۶ را اعلام کرد.

سال ۲۰۱۶ با تمامی فراز و فرود‌هایش به پایان رسید و کمپانی ولو در اقدامی لیست ۱۰۰ بازی پر‌فروش شبکه استیم در سال گذشته میلادی را اعلام کرد. این کمپانی در لیست مذکور اشاره‌ای به امار و ارقام فروش بازی‌ها نکرده و تنها به ذکر نام آن‌ها اکتفا کرده است.

کمپانی ولو بازی‌های پر‌فروش سال ۲۰۱۶ را در چهار دسته پلاتینیوم، طلایی، نقره‌ای و برنز دسته‌بندی کرده است که در بین آن‌ها بازی‌هایی از جمله The Division، The Witcher 3: Wild Hunt ،Grand Theft Auto V ،Civilization VI ،Fallout 4 و No Man's Sky به چشم می‌خورد. در زیر می‌توانید تصاویری از ۱۰۰ بازی پر‌فروش شبکه استیم را مشاهده کنید:

برای مشاهده تمامی بازی‌های پر‌فروش استیم در سال ۲۰۱۶ به صفحه مر‌بوطه بر روی این شبکه مراجعه کنید. همان‌طوری که پیش از این اعلام شد امروز آخرین روز از فروش زمستانه استیم است و تخفیف‌های اعمال‌شده بر روی بازی‌هایی اعم از Doom (به قیمت ۲۰ دلار)، Rise of the Tomb Raider (به قیمت ۳۰ دلار)، Total War: Warhammer (به قیمت ۴۵ دلار) و Civilization VI (به قیمت ۵۴ دلار) تا ساعت ۱۰ صبح به وقت منطقه زمانی اقیانوس آرام (ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران) معتبر خواهد بود. علاوه بر این کمپانی ولو روز گذشته اسامی برندگان اولین دوره از جوایز بهترین‌های استیم را منتشر کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده