نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۳۰

بازسازی مجدد بازی Asteroids توسط آتاری

کمپانی آتاری روز گذشته در خبری اعلام کرد در حال بازسازی مجدد بازی کلاسیک و آرکید Asteroids به عنوان یک بازی جهان‌ باز و چندنفره وسیع آنلاین است. با زومجی و جزئیات این خبر همراه باشید.
Asteroids: Outpost نسخه‌ی جدید از سری بازی‌های قدیمی Asteroids است و بازیکنان در نقش یک معدنچی که به دنبال راهی برای نجات از سیارات مختلف است قرار می‌دهد. آتاری در بیانیه رسمی خود در زمان معرفی بازی گفت:
Asteroids: Outpost نسخه‌ی جدید از سری بازی‌های قدیمی و آرکید آتاری است که به عنوان یک بازی جهان‌باز، سندباکس و تجربه‌ی زنده ماندن در جهان بازی ساخته شده است. بازیکنان در این بازی باید به ساخت و ساز معادن خود بپردازند و در نهایت ثروتمند شوند. کاربران در این بازی باید سیارات مختلف را بررسی و منابع کافی برای ساخت و گسترش پایگاه خود را بدست بیاورند. در این بین شما باید با بازیکنان دیگر در بخش آنلاین بازی رقابت کنید و با نیروهای خودی متحد شوید.
آتاری در ادامه و در رابطه با ارتباط این بازی با نسخه‌های قدیمی آن گفت:
سیاره‌ای کوچک خبر از ثروت و تهدید بزرگی می‌دهد. در حالی که بازیکنان در برابر حملات دشمنان مقابله می‌کنند، باید به جمع‌آوری ثروت مورد نظر بپردازند.
Asteroids Outpost (1) برخی از مکانیک‌های Asteroids: Outpost احتمالا شبیه بازی DayZ است. در این بازی کاربران می‌توانستند با دوستان خود ماموریت‌ها را به اتمام برسانند و حتی در بین راه به آن‌ها خیانت و به دزدیدن اموالشان بپردازند. فِرِد چِسنیس، مدیرعامل آتاری در رابطه با خصوصیات این بازی گفت:
با بازگرداندن انفجارهای قدیمی این سری، سعی می‌کنیم علاوه بر معرفی مکانیک‌های جدید گیم‌پلی برخی از خصوصیات قدیمی را هم در Asteroids: Outpost قرار دهیم. این بازی هم برای طرفداران قدیمی این سری و هم برای طرفداران سبک چندنفره وسیع آنلاین لذت‌بخش خواهد بود.
Asteroids: Outpost توسط استودیو سالتی گِیمز (Salty Games) که از سازندگان بازی‌هایی همچون Call of Duty: Black Ops 2, Call of Duty: Ghosts و Star Trek Online تشکیل شده در حال ساخته شدن است. گروه آرکتوس اِنتِرتاینمِنت (Arktos Entertainment)، ناشر بازی  WarZ وظیفه‌ی پشتیبانی از بخش تکنیکی این بازی را برعهده دارد. نظر شما در رابطه با نسخه‌ی جدید سری بازی‌های Asteroids چیست؟ منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده