// شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

نینتندو سوییچ از بلوتوث و Wi-Fi پشتیبانی می‌کند

هر روز شایعات بیشتری از نینتندو سوییچ منتشر می‌شود که نمی‌توان آن‌ها را تایید یا رد کرد. جدیدا اعلام شده این کنسول از بلوتوث و Wi-Fi با پهنای پنج گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. 

روز به روز شایعات جدید اطلاعات بیشتری را از نینتندو سوییچ در اختیار ما قرار می‌دهد، کنسولی که قرار است در ماه مارچ ۲۰۱۷ به صورت جهانی منتشر شود. در چند وقت اخیر شاهد شایعات فراوانی پیرامون سوییچ بودیم که اکثرا خبر‌های خوبی بودند و ما را بیشتر با جزئیات این کنسول مرموز آشنا می‌کنند.  

حال با توجه به الگوهای ذخیره شده در کمسیون ارتباطات فدرال آمریکا می‌توان متوجه این موضوع شد که نینتندو سوییچ از بلوتوث پشتیبانی خواهد کرد. در حالی که عملا از کاربرد آن در این کنسول آگاه نیستیم ممکن است سوییچ از آن برای اتصال به هدست‌ها یا برای انجام کارهای پیچیده مانند انتقال داده به داک کنسول استفاده کند.

مورد دیگری که به آن اشاره شده این است که نینتندو سوییچ از فناوری Wi-Fi با پهنای ۲.۴ و ۵ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند که مطمئنا در زمینه اتصال به شبکه‌ها مختلف پرسرعت یا بالعکس عملکرد مناسب‌تر و پایدارتری خواهد داشت که البته این موضوع به روتر و فاصله شما از آن هم بستگی دارد.

در تاریخ ۲۴ دی ماه نینتندو در طی مراسم مخصوصی د به طور رسمی از جزئیات سخت افزار، بازی‌ها و... کنسول سوییچ رونمایی خواهد کرد.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده