// شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

Castlevania: Dracula X برای کنسول نینتندو 3DS عرضه می‌شود

نینتندو از انتشار Castlevania: Dracula X برروی New Nintendo 3DS‌ خبر داده است.

در حالی که دو روز قبل اخباری از انتشار  Mario Kart 64 برروی کنسول مجازی Wii U به گوش می‌رسید،‌ نینتندو اکنون از عرضه‌ی یک بازی کلاسیک دیگر برروی کنسول مجازی (Virtual Console)‌ این بار اما برای کنسول جدید نینتندو 3DS خبر داده است. کنسول مجازی یا Virtual Console، بخشی از فروشگاه آنلاین نینتندو است که به بازیکنان اجازه‌ی خریداری و دانلود بازی‌های کلاسیک یا متعلق به سایر کنسول‌ها را فراهم می‌کند.

Castlevania: Dracula X 3DS

Castlevania: Dracula X یک بازسازی سوپر نینتندو (Super Nintendo) از Castlevania: Rondo of Blood است که در سال ۱۹۹۳ به صورت رسمی (در انحصار کشور ژاپن) برای TurboGrafx-16 عرضه شده بود. این بازی بعدها در سال ۱۹۹۵ در قالب یک پورت برای SNES شامل هر دو بازی Castlevania: Dracula X و Castlevania: Vampire’s Kiss عرضه شد که شامل بازسازی گرافیکی و طراحی هنری می‌شد.

این بازی همچنین به عنوان یک بازسازی دو و نیم بعدی (2.5D) در سال ۲۰۰۷ تحت نام Castlevania: The Dracula X Chronicles برای پلی‌استیشن پورتابل (PSP) عرضه شد. Castlevania: Dracula X اکنون از طریق eShop با قیمت ۷/۹۹ دلار برای New Nintendo 3DS قابل خریداری است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده