نویسنده: سمانه توخنی
// یکشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۱

بنیان‌گذار ناتی داگ: یکی دو سال آینده نقطه عطف واقعیت مجازی خواهد بود

جیسون رابین، یکی از بنیان‌گذاران ناتی‌داگ، اعلام کرده که طی یکی دو سال آینده محتوای واقعیت مجازی جذابی عرضه می‌شود.

چندی پیش در جریان کنفرانس VRX که در شهر سن فرانسیسکو برگزار شد، تد پرایس، بنیان‌گذار استودیو اینسامنیاک و جیسون رابین، یکی بنیان‌گذاران ناتی‌داگ، سخنرانی مشترکی در مورد واقعیت مجازی و آینده آن داشتند. رابین که پس از خریداری ناتی‌داگ توسط سونی اکنون در شرکت آکیولس فعالیت می‌کند، روی بازی‌هایی که برای آکیولس ریفت عرضه می‌شوند تمرکز داشته و با استودیو‌های بازیسازی همکاری و تعامل می‌کند.

رابین در بخش از صحبت‌های خود اعلام کرد که فناوری واقعیت مجازی هنوز به نقطه اوج خود نرسیده و یک تکنولوژی تازه‌کار است. با این حال این رویه طی یکی دو سال آینده تغییر خواهد کرد:

به نظر من هنوز آنقدر محتوای جذاب برای واقعیت مجازی عرضه نشده است که کاربران را به خرید هدست‌ها ترغیب کند. به نظر من طی یکی دو سال آینده این موضوع بهتر خواهد شد و شاهد عرضه بازی‌ها و محتویات جذاب زیادی خواهیم بود که می‌توانند این فناوری را به چیزی جذاب‌تر از آنچه که به نظر می‌رسد تبدیل کنند.

رابین در ادامه اعلام کرد که کمپانی آکیولس پیش از عرضه هدست ریفت نیز می‌دانست که نباید در ابتدای امر انتظار خیلی زیادی از این محصول و در کل واقعیت مجازی داشته باشد. ولی از این نظر نیز مطمئن است که واقعیت مجازی آینده بسیار درخشانی دارد و قطعا طی سال‌های آینده عملکرد فوق‌العاده‌ای خواهد داشت.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده