// پنجشنبه, ۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۱

احتمالا بازی Star Wars Battlefront 2 دارای حالت Conquest نخواهد بود

به تازگی مشخص شده که بازی Star Wars Battlefront 2 احتمالا فاقد حالت محبوب Conquest خواهد بود.

اگر شما نیز بازی‌های استودیو دایس مانند سری بتلفیلد را تجربه کرده باشید، حتما متوجه شده‌اید که حالت Conquest بخش چندنفره‌ی این بازی‌ها یکی از محبوب‌ترین حالت‌ها محسوب می‌شود. حالتی که در آن هر دو تیم باید برای تصرف و نگه داشتن نقاط مختلفی روی نقشه تلاش کرده و از استراتژی‌‌های مختلفی برای این کار استفاده کنند. به همین دلیل و همچنین به دلیل محبوبیت فوق‌العاده بالای این حالت، تمامی طرفداران آن انتظار دارند این حالت در نسخه‌ی بعدی بازی Dice یعنی Star Wars Battlefront 2 وجود داشته باشد.

اما ظاهرا قرار نیست چنین اتفاقی رخ دهد! اخیرا یکی از اعضای دایس از مشکلاتی سخن گفته که احتمال وجود این حالت در Star Wars Battlefront 2 را کاهش می‌دهد. این شخص در پاسخ به یکی از طرفداران که در توییتر پرسیده بود آیا امکان دارد حالت Conquest در بازی Star Wars Battlefront 2 نیز وجود داشته باشد این‌چنین پاسخ داده است:

من فکر نمی‌کنم بتوانیم برای مجموعه‌ی دوم خود (جنگ ستارگان) تا این حد جلو برویم. اما ما از هر دو مجموعه‌ی خود نکاتی را یاد گرفته‌ایم که آنها را در نظر خواهیم داشت.

اگرچه وی صریحا نگفته که این حالت در بازی جدید وجود نخواهد داشت و تنها بصورت ضمنی چنین پاسخی داده، اما به هر حال این پاسخ خوب به نظر نمی‌رسد و می‌تواند احتمال نبود این حالت محبوب را افزایش دهد. البته از بخش دوم پاسخ وی که گفته بود «از هر دو مجموعه‌ی خود نکاتی را یاد گرفته‌ایم که آنها را در نظر خواهیم داشت» شاید بتوان این‌چنین برداشت کرد که یکی از این مجموعه‌ها بر دیگری اثر خود را اعمال کند. برای رسیدن به پاسخ تمامی این سوالات باید صبر کرد و منتظر جزییات بیشتر از این بازی بود. در حال حاضر تنها موردی که از این بازی می‌دانیم این است که قرار است از نسخه‌ی اول گام را فراتر بگذارد و همچنین قرار است بسیار بزرگ‌تر و جذاب‌تر از آن باشد. یکی از نقاط ضعف اساسی نسخه‌ی اول نبود بخش تک‌نفره بود که ظاهرا قرار است در نسخه‌ی دوم این جای خالی پر شود.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده