سونی: بازی های فوق العاده ای برای سال ۲۰۱۷ در راه است
وبسایت مطرح 4Gamer طبق رسم هرسالهاش در پایان سال میلادی مجموعهای از مصاحبه با فعالان حوزه بازیهای ویدیویی از جمله اعضای استودیو ژاپن منتشر کرده که از آنها در مورد چشمانداز سال ۲۰۱۷ سوال شده است.
ترویوکی توریاما، تهیهکننده بازی Bloodborne بدون اشاره به جزئیات اعلام کرده است که استودیو ژاپن به صورت همزمان در حال کار بر روی «بازیهای جاهطلبانه» و بررسی کانسپتهای مربوط به بازیهای جدید است. همچنین وی از طرفداران خواسته است که حمایت از این استودیو را در سال ۲۰۱۷ نیز ادامه دهند.
ماساکی یاماگیوا که به مانند ترویوکی توریاما، تهیهکنندگی بازی Bloodborne را در کارنامه دارد، توضیح داده است که پس از انتشار این بازی، روند ساخت بازی دیگری را آغاز کرده و امیدوار است که در سال ۲۰۱۷ از بازی جدیدش رونمایی کند. نکته مهم در صحبتهای ترویوکی توریاما و ماساکی یاماگیوا عدم اشاره به احتمال ساخت یک Bloodborne دیگر است.
در ادامه کییچیرو تویاما، کارگردان Gravity Rush به این نکته اشاره کرده است پس از پایان یافتن مراحل تولید بازی Gravity Rush 2، کار بر روی پروژه جدیدی آغاز خواهد شد و ۲۰۱۷ سال پرکاری خواهد بود.
در پایان شوهی یوشیدا، رئیس استودیوهای جهانی سرگرمیهای تعاملی سونی اعلام کرده است که به اعتقاد او در سال ۲۰۱۶ تمرکز کمپانی سونی بر روی سختافزارهای پلیاستیشن و عرضه پلیاستیشن VR، پلیاستیشن 4 پرو و پلیاستیشن 4 اسلیم بوده است. اما او خواستار این است که سال ۲۰۱۷ رویکرد مذکور تغییر پیدا کرده و «نرمافزارهای فوقالعادهای» ارائه شود که از سختافزارهای مذکور نهایت بهره را ببرند.