نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۱

باتری نینتندو سوییچ قابل تعویض نخواهد بود

اخیرا مشخص شده که باتری نینتندو سوییچ قابل تعویض نخواهد بود.

با این که کنسول نینتندو سوییچ چندی پیش رسما معرفی شد، ولی تا به امروز جزییات زیادی از این محصول منتشر نشده است و فقط می‌دانیم که سوییچ از پردازنده تگرای انویدیا بهره خواهد برد و امکان استفاده از آن به عنوان یک کنسول دستی و خانگی وجود دارد. با این حال نینتندو اعلام کرده که از طریق یک لایو استریم در روز ۲۴ دی جزییات بیش‌تری از این کنسول مانند قیمت و مشخصات فنی دقیق را اعلام خواهد کرد.

با این حال امروز اطلاعات جدیدی از سوییچ ارائه شده است که البته خیلی هم امیدوار‌کننده نیست. با استناد به اطلاعاتی که اخیرا در FCC ثبت شده است، سوییچ با باتری غیر قابل تعویض عرضه خواهد شد. با اینکه شاید این مساله خیلی مهم نباشد، ولی بد نیست فلش‌بکی به دوران Wii U بزنیم تا به اهمیت آن پی ببریم. پس از این که نینتندو Wii U را عرضه کرد، کاربران اعتراض‌های زیادی به تمام شدن سریع باتری گیم‌پد این کنسول داشتند. در نتیجه نینتندو با فاصله کوتاهی یک باتری جدید با ظرفیت بیشتر عرضه کرد که عمری معادل ۸ ساعت داشت و از این طریق مشکل کنسول خود را حل کرد.

حال اگر سوییچ نیز پس از عرضه دچار مشکل مشابهی شود، مشخص نیست که نینتندو این بار از چه طریقی اقدام به رفع مشکل خواهد کرد. البته باید به این مورد نیز اشاره کنیم که اطلاعات به دست آمده از طریق فایل‌های FCC، ممکن است مربوط به یکی از نمونه‌های آزمایشی کنسول نینتندو بوده باشند و این بنیاد با بررسی یک نمومه آزمایشی به چنین اطلاعاتی دست پیدا کرده باشد.

به هر حال باید تا ۲۴ دی و ارائه اطلاعات رسمی سوییچ از جانب نینتندو منتظر بمانیم. نظر شما در مورد این موضوع چیست؟


منبع Engadget
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده