نویسنده: پویان توخنی
// جمعه, ۱۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۹

بازی Frog Fractions 2 در داخل بازی دیگری پیدا شد

بازی مرموز Frog Fractions 2 که بودجه ساخت آن در سال ۲۰۱۴ تامین شده بود، در داخل یک بازی دیگر پیدا شد!

بعد از بیش از ۲ سال تلاش و جستجو، گروهی به نام کارآگاهان بازی Frog Fractions 2 را در داخل یک بازی دیگر به نام Glittermitten Grove کشف کردند. Glittermitten Grove یک بازی با المان‌های فانتزی است که از طریق استیم در دسترس است.

بازی Glittermitten Grove اوایل همین ماه میلادی در تاریخ ۲۳ آذر (۱۳ دسامبر) منتشر شد. هنگامی که جیم کرافورد، توسعه‌دهنده بازی اقدام به برپایی کمپین کسب بودجه بازی Frog Fractions 2 در کیک‌استارتر کرده بود، اعلام کرد که این بازی با نام Frog Fractions 2 منتشر نخواهد شد اما در عوض در داخل یک بازی دیگر در دسترس خواهد بود که گیمر‌ها باید خودشان برای کشف آن اقدام کنند.

از آن زمان به بعد این سوال برای کاربران به وجود آمده بود که دنباله بازی Frog Fractions قرار است در داخل کدام بازی قابل اجرا باشد. حال مشخص شده که این بازی در داخل بازی Glittermitten Grove گنجانده شده است! اولین بار تعدادی از کاربران ردیت که جزو حامیان مالی بازی بودند، از این مساله پرده برداشتند و اعلام کردند که سازنده بازی یک ایمیل حاوی کد دانلود بازی Glittermitten Grove برای آن‌ها ارسال کرده و پس از تجربه این بازی، آن‌ها Frog Fractions 2 را نیز در داخل آن پیدا کرده‌اند.

بازی Glittermitten Grove از طریق استیم نیز با قیمت ۲۰ دلار قابل خرید است.

نظرات خود را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده