// سه شنبه, ۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۱

سونی به مناسبت عرضه بازی های استودیو ژاپن یک کنسرت برگزار خواهد کرد

کمپانی سونی با برگزاری یک کنسرت، بازی‌های عرضه شده استودیو ژاپن را جشن خواهد گرفت.

در جریان یک لایو استریم، شعبه ژاپنی کمپانی سونی اعلام کرد که یک کنسرت به مناسبت عرضه بازی‌های استودیو ژاپن (Japan Studio) برگزار خواهد کرد. این مراسم بیست و سومین سمفونی گیم ژاپن است و در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶ (۳ می سال ۲۰۱۷ میلادی) در سالن سمفونی Muza Kawasaki ژاپن برگزار خواهد شد.

همچنین این مراسم در سه بخش برگزار می‌شود که در ادامه جزییات آن‌ها را مشاهده می‌کنید:

اولین بخش: بازی‌های که استودیو ژاپن کار خود را با آن آغاز کرد نظیر: بازی Arc the Lad، بازی Wild Arms، بازی Popolocrois و سایر بازی‌ها.

دومین بخش: بازی‌هایی که شخصیت و موسیقی نقش مهمی در آن داشتند. این بخش شامل بازی‌هایی نظیر: بازی Dokodemo Issho، بازی Ape Escape، بازی Loco Roco، بازی What Did I Do to Deserve This و بازی‌های دیگر می‌شود.

سومین بخش: بازی‌هایی که شامل گسترش دنیای استودیو ژاپن بهمراه پلی‌استیشن شدند. این بخش شامل بازی‌هایی مثل: بازی The Last Guardian، بازی Gravity Rush، بازی Gravity Rush 2، بازی Shadow of the Colossus و بازی ICO می‌شود.

در آخر گفته شده که قیمت بلیط این کنسرت ۹۸۰۰ و ۵۸۰۰ ین خواهد بود و پیش خرید آن از امروز شروع شده است و به صورت رسمی از تاریخ ۲ بهمن ماه (۲۱ ژانویه ۲۰۱۷ میلادی) فروش بلیط این کنسرت آغاز خواهد شد. این کنسرت توسط گروه‌های موسیقی Tokyo Chamber Orchestra و Tokyo Philharmonic Chorus به رهبری کنیچی شیمورا برگزار می‌شود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده