// جمعه, ۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۱

دموی بازی Nier: Automata عرضه شد

طبق زمان‌بندی‌های قبلی استودیوی سازنده‌ی بازی Nier: Automata، نسخه‌ی دموی این بازی برای پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار گرفت.

بالاخره نسخه‌ی دموی بازی Nier: Automata برای پلی‌استیشن 4 بر روی فروشگاه این کنسول یعنی پلی‌استیشن استور قرار گرفت. این بازی توسط پلاتینیوم گیمز ساخته شده که پیش‌تر بازی‌هایی مانند Bayonetta و Metal Gear Rising: Revengeance را ساخته است. دموی این بازی حول ماموریتی است که به روباتی به نام 2B محول شده تا اسلحه‌ای را که متعلق به دشمنان است از بین ببرد. داستان نسخه دمو به شرح زیر است:

با روبات‌های 2B و 9S همراه شده و آنها را در راه باز پس‌گیری ماشین‌آلات خود و رسیدن به اهدافشان همراهی کنید و در نبرد آنها شرکت کنید. نبرد با دشمنان متعدد در دنیایی وسیع و باز را در صحنه‌های اکشن و سریع و با نرخ فریم ۶۰ تجربه کنید. بازی Nier: Automata ترکیبی هنرمندانه از سبک اکشن نقش آفرینی با داستانی زیبا و متنوع است که می‌تواند شما را مشغول خود کند.

حجم این دمو ۴.۴ گیگابایت است که می‌توانید آن را از فروشگاه پلی‌استیشن دانلود کنید. بازی Nier: Automata برای پلی‌استیشن 4 در تاریخ ۱۷ اسفند ماه (۷ ماه مارس سال ۲۰۱۷) منتشر خواهد شد. نسخه‌ی پی‌سی بازی نیز در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد این بازی چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده