نویسنده: سمانه توخنی
// شنبه, ۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۱

بروزرسانی جدید Pokemon Go برای اندروید و آیفون منتشر خواهد شد

امروز بازی Pokemon Go بروزرسانی جدیدی را دریافت خواهد کرد. این بازی میزبان بروزرسانی 0.51.0 برای اندروید و 1.21.0 برای آیفون خواهد بود که به زودی عرضه می‌شود.

بازی اندروید و آیفون Pokemon Go بروزرسانی جدیدی را دریافت می‌کند. این یکی از بروزرسانی‌های کوچک این بازی است که به اصلاح باگ در بروزرسانی قبلی می‌پردازد و طرز کار یک کلید مکانیکی بازی را تغییر می‌دهد.

بازی موبایل پوکمون گو در مرحله‌ی بروزرسانی به نسخه‌ی 0.51.0 برای اندروید و نسخه‌ی 1.21.0 برای آی او اس است. در این بروزرسانی باگی که باعث اعلانات نادرست می‌شد اصلاح شده، همچنین حالت‌های شب و روز تغییر کرده‌اند تا با دقت بیشتری زمان کنونی را منعکس کنند. این باگ که باعث لرزش بازی بصورت اتفاقی می‌شود (یعنی گاهی باعث لرزش تلفن شما می‌شود و موجب سردرگمی درمورد اینکه در بازی چه اتفاقی می‌افتد می‌شود)، در این بروزرسانی برطرف شده است.

در حال حاضر، بازی پوکمون گو درست در ساعت ۷ بعدازظهر بدون توجه به اینکه خورشید غروب کرده است یا نه، به حالت شب تغییر می‌کند. برای برخی مناطق، این بازی مدتی قبل یا بعد از اینکه خورشید غروب کند به حالت شب تغییر می‌کند. اگر شرکت نیانتیک در بروزرسانی بعدی حالت روز و شب بازی پوکون گو را با ویژگی‌های زمانی هر منطقه سازگار کند، بهتر خواهد شد. با این حال این بخش بزرگی از بازی نیست، بلکه فقط یک تغییر ظاهری است. شرکت Niantic در حال کار به روی بروزرسانی اصلی بعدی برای بازی است. بسیاری از بازیکنان به خاطر روند کند بهبودی نگران شده‌اند.

دانلود بازی اندروید Pokemon Go از پلی استور گوگل | دانلود بازی آیفون Pokemon Go از اپ استور اپل

 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده