نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۳

اولین بسته الحاقی Watch Dogs 2 بر روی پلی استیشن 4 منتشر شد

روز گذشته، اولین DLC بازی Watch Dogs 2 برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شد. 

اولین بسته الحاقی بازی واچ داگز 2، با نام باندل محتوای T-Bone روز گذشته برای نسخه پلی‌استیشن 4 این بازی عرضه شد. بازیکنان نسخه‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی Watch Dogs 2 برای تجربه این DLC باید تا تاریخ ۲۴ ژانویه ۲۰۱۷ (۵ بهمن) منتظر بمانند. این بسته الحاقی، محتوایی با محوریت شخصیت T-Bone (ریموند کندی)، یکی از شخصیت‌های محبوب قسمت اول بازی، به Watch Dogs 2 اضافه می‌کند.

Ubisoft برای این بسته الحاقی، قیمتی ۶.۹۹ دلاری در نظر گرفته است و کسانی که پیش از این سیزن پس بازی را خریداری کرده بودند، می‌توانند این DLC را به صورت رایگان دانلود کنند. با اینکه این بسته الحاقی هیچ مرحله تک‌نفره‌ای به بازی اضافه نمی‌کند، یک چالش جدید co-op با نام Mayhem به همراه یک دشمن جدید، لباس‌های معروف T-Bone و یک اتوبوس مدرسه شخصی‌سازی شده با این بسته الحاقی به Watch Dogs 2 اضافه می‌شوند.

همزمان با انتشار این DLC، یوبیسافت، ناشر بازی، اعلام کرد که تمام بسته‌های الحاقی Watch Dogs 2 از حالت مهمان پشتیبانی خواهند کرد، یعنی اگر شما بسته‌های الحاقی بازی را نداشته باشید، می‌توانید با دوستانتان که این بسته‌های الحاقی را خریداری و دانلود کرده‌اند، به بازی بپردازید.

به مناسبت انتشار این بسته الحاقی، یک چالش جدید با نام T-Bone Chaos در بازی شروع شده است. در صورت تمام کردن این چالش‌ها، جوایزی به بازیکنان تعلق خواهد گرفت.

این DLC ابتدا قرار بود که زودتر منتشر شود اما مشکلاتی که برای بازی به خصوص در بخش چند نفره در زمان عرضه آن رخ داد، یوبیسافت را مجبور کرد که برروی این مشکلات کار کند و به همین دلیل انتشار این بسته الحاقی با تاخیر روبه‌رو شد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده