// چهار شنبه, ۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۹

مدیرعامل آکیولس به عنوان مدیر بخش جدیدی از این شرکت انتخاب شد

برندان آیرایب، مدیرعامل کمپانی آکیولس به عنوان مدیر عامل بخش پشتیبانی از واقعیت مجازی بر روی پی‌سی انتخاب شد.

طبق جدیدترین اخبار منتشر شده، تغییراتی در کمپانی آکیولس بوجود آمده و حال تیم توسعه کمپانی به دو گروه تقسیم شده است. گروه اول وظیفه کار کردن بر روی واقعیت مجازی پی‌سی را بر عهده دارند. از این‌رو در آینده می‌بایست شاهد گسترش پیدا کردن بازار فروش آکیولس باشیم. همچنین مدیر این بخش، برندان آیرایب، مدیرعامل کمپانی آکیولس، است که حال دیگر در سمت جدیدی به ایفای نقش خواهد پرداخت. وی در این باره می‌گوید:

از همان لحظه‌ای که رشد کردیم، عمیقا روز به روز دلم برای ساخت و توسعه یک محصول جدید تنگ می‌شد. ما با یکدیگر مجموعه‌ای کامل از مردمانی با اشتیاق که در ساخت بهترین دستگاه واقعیت مجازی دخیل بودند را بوجود آوردیم و بخش جالب ماجرا، این است که تازه اول راه هستیم. فیسبوک یکی از کمپانی‌هایی است که بر روی واقعیت مجازی سپرده طولانی مدت باز کرده و از این‌رو در آینده شاهد تجربیات از واقعیت مجازی در زمینه‌های مختلفی خواهیم بود.

بزرگ‌تر کردن مقیاس دنیای واقعیت مجازی، نیازمند بزرگ‌تر کردن مقیاس کاری کمپانی آکیولس است تا بتوانیم با سرعت بیشتر به مواردی که می‌خواهیم برسیم. برای این کار تصمیم گرفتیم استراتژی جدیدی را پیاده سازی کنیم و دو گروه مختلف برای توسعه و ساخت تشکیل دادیم. گروه اول برای پی‌سی و گروه دوم برای پلتفرم موبایل.

جان توماسون، وظیفه هدایت گروه واقعیت مجازی پلتفرم موبایل را در اختیار خواهد داشت. همچنین آیرایب در ادامه اعلام کرده وی بهمراه توماسون با مایک شروپفر، مدیر بخش تکنولوژی فیسبوک، همکاری کرده تا بتوانند یک مدیرعامل جدید برای کمپانی آکیولس پیدا کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده