// یکشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

تصویر روی جلد نسخه ژاپنی بازی NiOh مشخص شد

در جریان یک لایواستریم، کوئی تکمو از باکس‌آرت ژاپنی بازی NiOh رونمایی کرده است.

کوئی تکمو، در جریان یک لایم‌استریم در توکیو از نسخه نهایی کاور NiOh، بازی انحصاری پلی‌استیشن 4‌ رونمایی کرده است. این رونمایی توسط فومیهیکو یاسودا (Fumihiko Yasuda)، کارگردان بازی دقیقا بعد از شکست در برابر یکی از باس‌های ساخته شده توسط خودش، انجام شد.

یاسودا از قسمت جلو و پشت کاور بازی رونمایی کرده است، هرچند این کارگردان قسمت پشت کاور را سریع‌تر از آنی که بتوانیم جزئیات بیشتری را از بازی بدست بیاوریم، نمایش می‌دهد. تصویر روی جلد نمایش داده شده، هرچند از نظر ویلیام، شخصیت‌ اصلی داستان ظاهری مشابهی را دارد، اما در برگیرنده‌ی شخصیت‌های بیشتری نسبت به نسخه غیر نهایی نمایش داده شده در گذشته است که می‌توانید تصویر آن را از پایین مشاهده کنید. نسخه غیر نهایی هنوز هم برای تبلیغ بازی در کشورهای غربی استفاده می‌شود. در کاور نسخه ژاپنی می‌توانید ای‌یاسو توکوگاوا، اوکاتسو شینوبی مونث و کری، آنتاگونیست مرموز را ببینید.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا کاور نسخه ژاپنی در نسخه غربی نیز استفاده می‌شود یا خیر. با انتشار اخبار بیشتر آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. در عین حال، لطفا دیدگاه خود را نسبت به هر دو کاور رونمایی شده با ما به اشتراک بگذارید. به نظر شما کدام کاور زیباتر است؟

سونی اینتراکتیو اینترتینمنت و کوئی تکمو، بازی NiOh را در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۱۷ (۲۱ بهمن ۱۳۹۵) به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌کند. این بازی از قابلیت‌های پلی‌استیشن 4 پرو نیز پشتیبانی می‌کند که می‌توانید جزئیات آن را در زومجی مطالعه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده