نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۵

بازی جدید تِل‌تِیل جاه‌طلبانه‌ترین پروژه تاریخ این استودیو خواهد بود

در حالی که استودیو تِل‌تِیل این روزها مشغول ساخت بازی جدید خود است، هنوز هیچ اطلاعاتی مبنی بر خصوصیات این بازی منتشر نشده است. کِوین بِرانر، مدیرعامل تِل‌تِیل عقیده دارد این بازی جاه‌طلبانه‌ترین پروژه تاریخ این استودیو خواهد بود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
بِرانر در این رابطه گفت:
ما ده سال گذشته را صرف آزمایشات لازم در نحوه‌ی روایت داستان و اثرات آن در یک بازی کردیم. زمانی که ساخت یک بازی را از ابتدا و با ایده‌های خود آغاز می‌کنیم، می‌توانیم کارهای زیادی را در بخش روایت داستان انجام دهیم. خلق بهترین داستان، تنظیمات، شخصیت‌ها و چیزهای بیشتر در یک بازی کاملا جدید ممکن است.
بِرانر در ادامه گفت بازی جدید تِل‌تِیل که اولین سری خلق شده توسط این استودیو به حساب می‌آید، بهترین چیز برای این کمپانی است:
ساخت اولین بازی و سری برای هر استودیو حیاتی است و ما هم عشق و علاقه‌ی خود را در انجام این کار قرار دادیم. این بازی احتمالا بزرگ‌ترین پروژه تاریخ تِل‌تِیل است و ما هم احساس می‌کنیم برای انجام این کار آماده هستیم. در حال حاضر نمی‌توانم صحبت‌های بیشتری را در رابطه با این بازی انجام دهم، اما تیم ما برای انتشار اولین اطلاعات و نمایش بازی بسیار هیجان‌زده است.
استودیو تِل‌تِیل با بازی‌های  Wallace and Gromit, Jurassic Park, Back to the Future, Sam & Max و بیشتر خود را بر سر زبان‌ها انداخت. این استودیو هم‌اکنون در حال ساخت بازی Game Of Thrones از سریال پرطرفدار این سری است و قسمت دوم این بازی هم‌اکنون در دسترس است. با مطالعه‌ی بررسی قسمت اول Game Of Thrones، تا ساعات آینده می‌توانید منتظر بررسی قسمت دوم این بازی هم باشید. Game of thrones بِرانر در گذشته گفت ساخت بازی از دنیای Star Wars و James Bond آرزوی تیم وی است، اما بازی جدید تِل‌تِیل یک عنوان کاملا جدید است و هیچ ارتباطی به این دو سری ندارد. وی در ادامه گفت در گذشته نزد ناشران مختلف می‌رفته و از آن‌ها درخواست ساخت بازی از دنیای عناوین آن‌ها را می‌کرده است:
در گذشته ما نزد ناشران مختلف می‌رفتیم و برای آن‌ها توضیح می‌دایم یک بازی داستان محور چه ارزش‌هایی دارد و سعی می‌کردیم اثر خود را در دنیای بازی‌های آن‌ها تلفیق کنیم. اما در حال حاضر ناشران و سازندگان زیادی نزد ما می‌آیند و درخواست ساخت بازی از دنیای بازی‌های خود را دارند. برخی اوقات خالقان بازی‌های جدید هم برای کار با تِل‌تِیل به نزد ما می‌آیند. از گوشه و کنار دنیا افراد مختلفی نزد ما می‌آیند و از دنیای بازی‌های خود و این‌که چگونه کار ما آن‌ها را تحت تاثیر خود قرار داده صحبت می‌کنند. ما از این عکس‌العمل‌ها شگفت‌زده و خرسند هستیم.
نظر شما در رابطه با بازی جدید استودیو تِل‌تِیل چیست؟ منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده