// جمعه, ۲۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

ورود تاد هاوارد به تالار مشاهیر صنعت بازی سازی

اخیرا بتسدا تایید کرده تاد هاوارد که کارگردانی بازی‌هایی همچون Skyrim و Fallout 4 را بر عهده داشته به تالار مشاهیر صنعت بازیسازی می‌پیوندد.

تاد هاوارد که اخیرا جایزه «یک عمر فعالیت» را دریافت کرده حال با تایید بتسدا این طراح و کارگردان مشهور که نقش به سزایی در پیشرفت صنعت داشته به تالار مشاهیر بازی‌سازی خواهد پیوست. او که به عنوان کارگردان بازی‌های بسیار موفق و پرفروشی همچون The Elder Scrolls IV: Oblivion ،Fallout 4 ،Fallout 3 و Skyrim یاد می‌شود از سوی آکادمی هنر و علوم‌های تعاملی به عنوان ۲۲مین شخصی که قرار است به تالار مشاهیر صنعت بازی‌سازی ملحق شود معرفی شد و او این جایزه بسیار ارزشمند و مهم را در جریان مراسم D.I.C.E در فوریه سال ۲۰۱۷ دریافت خواهد کرد.

مایک فیشر رئیس آکادمی هنر و علوم‌های تعاملی در خصوص این موضوع گفته است:

 مطمئنا بسیاری از ما زمان فراوانی را در دنیاهای که تاد خلق کرده است گذرانده‌ایم. او توانسته رابطه بین گیمران و بازی‌ها را بیشتر از قبل به هم نزدیک کند و مِدیوم داستان سرایی را در صنعت بازی‌سازی بهبود ببخشد. 

تاد هاوارد ابتدا به عنوان یک دانشجو در اوایل دهه نود میلادی نزد بتسدا رفته و از آن‌ها درخواست یک کار را کرد. او به صورت رسمی فعالیت خود را در این شرکت از سال ۱۹۹۴ شروع کرد و اولین بازی او با نام The Terminator: Future Shock از سوی بتسدا منتشر شد. بعد از مدتی او به عنوان طراح بازی The Elder Scrolls II -- Daggerfall انتخاب شد و در سال ۱۹۹۸ تاد هاوارد مدیر پروژه The Elder Scrolls Adventures: Redguard انتخاب شد و روند پیشرفت او با طراحی و کارگردانی ادامه بازی‌های سری The Elder Scrolls مانند Morrowind ،Oblivion و Skyrim به بالاترین سطح خود رسید.  

مراسم D.I.C.E در تاریخ ۵ اسفند ۱۳۹۵ در شهر لاس وگاس برگزار خواهد شد. پیت هاینز نیز در خصوص این جایزه گفته است:

تاثیری که تاد بر روی استودیو خود، کمپانی ما و صنعت بازی‌سازی دارد واقعا شایسته تقدیر است. وقتی نگاهی به ۲۱ بازی‌سازی که تاکنون به تالار مشاهیر وارد شده‌اند می‌اندازم بدون هیچ شکی تاد هاوارد شایسته حضور در میان آن‌ها است. 

آکادمی هنر و علوم‌های تعاملی تاکنون از افرادی مانند هیدئو کوجیما، تیم سوئنی، گیب نیول، شیگرو میاموتو و خالقین استودیو قدرتمند و فوق العاده محبوب بایوور یعنی گِرک زِشاک و رِی میویکا تقدیر کرده و آن‌ها را به تالار مشاهیر صنعت بازی‌سازی وارد کرده‌اند. 

تاکنون نامزد‌های بخش‌های مختلف D.I.C.E معرفی نشده‌اند و البته قابل اشاره است که این مراسم بسیار معتبر ربطی به استودیو DICE، سازنده سری Battlefield ندارد و چهار حرف D.I.C.E نیز مخفف طراحی، نوآوری، برقراری ارتباط و سرگرمی است.


منبع Game Spot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده