نویسنده: تیم زومجی
// پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰

نبرد کاراکترها: تریسر در برابر سونیک (برنده: سونیک)

یازدهمین مرحله از نبرد کاراکترها، با حضور دو کاراکتر که تخصص هر دو آن‌ها سرعت و زمان است انجام می‌‌شود. تریسر از بازی محبوب Overwatch و سونیک، یکی از معروف‌ترین کاراکترهای بازی‌ها. کدام یک پیروز خواهند بود؟

در یازدهمین مرحله از مسابقات بین کاراکترهای سایت زومجی، دو کاراکتری رو به روی هم قرار می‌گیرند بسیار دوست داشتنی هستند. در این مسابقه دختر نمادین بازی Overwatch یعنی تریسر با تمام شیرینی و بامزگی خود در برابر سریع‌ترین جوجه تیغی دنیا و البته، تنها جوجه تیغی آبی دنیا یعنی Sonic قرار می‌گیرد. کدام یک پیروز این مسابقه می‌شوند؟

برای شرکت در قرعه کشی به صفحه اصلی نبرد کاراکترها در زومجی مراجعه کنید.

Tracer

لنا آکستون که ما او را با نام Tracer می‌شناسیم، زمانی یک خلبان کاملاً بی‌باک و نترس هواپیماهای آزمایشی با قابلیت تلپورت بود. روزی طی یکی از این آزمایشات، هواپیمای او دچار سانحه شدیدی می‌شود که منجر به گیر افتادن تریسر بین فضا و زمان شد و نمی‌توانست در یک مکان و زمان ثابت بماند و مدام در حالت جابجایی بود! اما به کمک یکی از مهندسین نخبه گروه اورواچ که همان وینستون، گوریل معروف سری Overwatch است، قطعه مخصوصی اختراع شد که با چسپاندن به سینه تریسر، توانایی ثابت ماندن در یک مکان و زمان مشخص را بدست آورد.

از همان تریلر معرفی بازی خیلی از گیمرها شیفته‌ی شخصیت نمادین بازی اورواچ یعنی تریسر شدند. دلایل اصلی آن را هم می‌توان طراحی ظاهری جذاب، به همراه صداپیشگی و لهجه دوست داشتنی او دانست. در صحنه نبرد هم به دلیل داشتن قابلیت‌های منحصر به فرد و سریع باعث شده است که تبدیل به یکی از محبوب ترین و خاص ترین هیروها در بین قهرمان‌های بازی از این حیث تبدیل شود. او سن زیادی در دنیای بازی‌ها ندارد و هنوز یک سالش هم نشده است، اما طراحی او به دست استودیو خبره‌ای به نام بلیزارد، از داستان گرفته تا تک تک مشخصاتی که دارد، باعث شده تا او به سرعت محبوب شود. اما آیا این محبوبیت کافی است تا در برابر جوجه تیغی آبی و مشهور دنیای بازی‌ها دوام بیاورد؟

sonic

شاید وقتی اسم سونیک بیاید، ناخودآگاه یاد سگا بیوفتیم، یا برعکس وقتی اسم سگا بیاید، سونیک در ذهن‌مان تداعی شد. سونیک، این جوجه تیغی آبی رنگ را باید در کنار کاراکترهایی مثل ماریو، یکی از محبوب‌ترین و جاودانه‌ترین کاراکترهای تاریخ گیم بر شمرد. اصلا جالب است بدانید که سگا شخصیت نمادین سونیک را تنها برای رقابت با ماریو کمپانی نینتندو خلق کرد و به همان اندازه به محبوبیت عظیمی دست یافت. خیلی از ما با قابلیت ویژه سونیک به خوبی آشنا هستیم: سرعت. سونیک هنگامی بخواهد با سرعت بالا حرکت کند، خود را شبیه به یک توپ در میاورد و با این قابلیت به دشمنانش نیز ضربه می‌زند. از سال ۱۹۹۱ تا امروز، سونیک در بیش از ۵۰ بازی حضور داشته است. هنگامی که سونیک طراحی شد، سگا قصد داشت تا او را نمادی از باد بدانیم، کاراکتری که هر جور بخواهد زندگی می‌کند و همانند باد ماجراجو است.

شاید سگا دیگر آن دوران باشکوه خود را پشت سر گذاشته باشد، اما کاراکتر سونیک به قدری عالی طراحی شده بود و به قدری به دل بسیاری از بازیکنان نشست که او هنوز هم به عنوان یکی از نمادها و اسطوره‌های تاریخ گیم به شمار می‌رود. اما رقیب او شخصی است هنوز یک سال هم نشده، به کاراکتری بسیار جذاب و محبوب تبدیل شده است و نماد یکی از جدیدترین پدیده‌های صنعت گیم است. آیا سونیک قادر است از پس تریسر بر بیاید؟

حامیان و جوایز

گیگابایت

جایزه نفر اول: یک کارت گرافیک GTX1060 G1 Gaming

جایزه نفرات سوم تا هفتم: ۵ اسپیکر S3000 گیگابایت

فروشگاه اگزو

جایزه نفر دوم:  یک دستگاه پلی‌استیشن 4 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده