// پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۸

تقریبا نیمی از دارندگان ایکس باکس وان از برنامه Backward Compatibility استفاده می‌کنند

فیل‌اسپنسر با انتشار یک توئیت اعلام کرده است که در حدود ۵۰ درصد از دارندگان ایکس‌باکس وان از Backward Compatibility استفاده می کنند.

با اضافه شدن سه بازی BioShock 2 ،BioShock و BioShock Infinite به قابلیت Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان، اکنون بیش از ۳۰۰ بازی ایکس‌باکس 360 به لطف خدمات Backward Compatibility قابلیت اجرا برروی ایکس‌باکس وان را پیدا کرده‌اند. البته این تنها نقطعه عطفی نیست که در طول سال گذشته مایکروسافت توانسته در ارائه خدمات Backward Compatibility به آن دست پیدا کند. فیل‌ اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس اعلام کرده است که تقریبا نیمی از دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان، بازی‌های ایکس‌باکس 360 را با استفاده از این خدمات برروی کنسول نسل هشتم تجربه کرده‌اند.

اسپنسر در کنار تشکر از «پشتیانی بازیکنان از این برنامه»‌ گفت:

اکنون بیش از ۳۰۰ بازی در Backward Compatibility وجود دارد. این عالی است که می‌بینیم تقریبا ۵۰ درصد از دارندگان ایکس‌باکس وان، بازی‌های Backward Compatibility را انجام می‌دهند. برای پشتیبانی [شما] از این برنامه سپاسگذاریم.

ویژگی Backward Compatibility در نوامبر سال ۲۰۱۵ در قالب بروزرسانی Xbox One Experience برای ایکس‌باکس وان عرضه شد که با توجه به آمار، تا ماه نوامبر سال ۲۰۱۶ مخاطبین این ویژگی در حدود ۲۱۰ میلیون ساعت را صرف تجربه بازی‌های ایکس‌باکس 360 در ایکس‌باکس وان کرده‌اند. این رقم افزایش قابل توجهی را نسبت به ۱۴۵ میلیون ساعت صرف شده تا ماه آگوست ۲۰۱۶ نشان می‌دهد.

در حالی که اکنون شاهد اضافه شدن بازی‌های سری Bioshock‌ هستیم، هنوز هم کاتولوگ بازی‌های این خدمات به رشد خود ادامه می‌دهد. با توجه به سایت Xbox Feedback، پنج بازی Call of Duty: Black Ops II ،The Elder Scrolls V: Skyrim ،Call of Duty: Modern Warfare 2 ،Call of Duty: Modern Warfare 3 و Call of Duty 4: Modern Warfare بیشترین تقاضا را برای پشتیبانی توسط Backward Compatibility داشته‌اند.

در خبری دیگر در رابطه با قابلیت Backward Compatibility، مایک یبرا، مهندس ارشد مایکروسافت رسما تایید کرده است که پروژه اسکورپیو از قابلیت Backward Compatibility پشتیبانی می‌کند. این کنسول در تعطیلات سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده