نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۱

جزییات رویداد Winter Wonderland بازی Overwatch

رویداد Winter Wonderland بازی Overwatch از دیروز آغاز شده و حال و هوایی زمستانی به بازی داده است.

رویداد Winter Wonderland بازی اورواچ از دیروز (۲۳ آذر) آغاز شده و قرار است تا تاریخ ۲ ژانویه‌ (۱۳ دی) در دسترس باشد. بلیزارد این رویداد را به مناسبت فرا رسیدن تعطیلات سال نوی میلادی تدارک داده و بازی حال و هوایی کریسمسی و زمستانی پیدا کرده است. برای مثال نقشه‌های Hanamura و King's Row ظاهری کاملا جدید پیدا کرده‌اند و تزئینات مربوط به کریسمس را می‌توان در آن‌ها دید. به‌علاوه ۱۰۰ آیتم پوشیدنی و تزئینی جدید نیز به بازی اضافه شده است که با دریافت Loot Box‌ها می‌توانید آن‌ها را به دست بیاورید.

Loot Box‌ها را می‌توانید از طریق بازی کردن و ارتقای سطح یا با استفاده از خرید‌های درون برنامه‌ای به دست بیاورید و بلیزارد تایید کرده که در تمامی این جعبه‌ها، حداقل یک آیتم مرتبط با رویداد Winter Wonderland دریافت خواهید کرد که ممکن است آیکون، طرح قابل اسپری، لباس، حرکات نمایشی یا موارد دیگر باشد.

مانند رویداد‌های پیشین بازی، تمامی آیتم‌هایی که در جریان Winter Wonderland به دست می‌آورید پس از تاریخ ۱۳ دی نیز قابل استفاده خواهند بود. با این حال پس از این تاریخ دیگر شانس دریافت آیتم‌های جدید مرتبط با این رویداد را نخواهید داشت.

اما رویداد Winter Wonderland یک حالت بازی Brawl جدید نیز به اورواچ اضافه می‌کند که «Mei’s Snowball Offensive» نام دارد و در آن ۱۲ گیمر در تیم‌هایی ۶ نفره رو در روی هم قرار می‌گیرند. روند این حالت به این شکل است که اسلحه شخصیت Mei به جای شلیک یخ، گلوله‌های برفی بسیار قدرتمندی شلیک می‌کند و باید با آن‌ها دیگر گیمر‌ها را هدف قرار دهید. در صورتی هم که مهمات شما به پایان برسد، می‌توانید با استفاده از برف موجود در محیط اقدام به شارژ اسلحه‌تان کنید! همچنین قابلیت آلتیمت شخصیت Mei نیز تغییر یافته و با استفاده از آن اسلحه شما چندین گلوله برفی را پشت سر هم شلیک خواهد کرد. در صورتی که دلتان برای یک برف‌بازی مجازی تنگ شده است، حالت Mei’s Snowball Offensive را از دست ندهید.

در پایان هم می‌توانید تریلر معرفی رویداد جدید بازی را تماشا کنید:

| |

بازی اورواچ که در بررسی زومجی هم نمره ۱۰ از ۱۰ را دریافت کرده است، توانست اخیرا در مراسم The Game Awards 2016 به عنوان بهترین بازی سال انتخاب شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده