نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

حجم بروزرسانی Survival بازی Uncharted 4 مشخص شد

طی یک استریم زنده در توییچ، ناتی‌داگ اطلاعات تازه‌ای از بروزرسانی جدید Uncharted 4 ارائه کرد.

بروزرسانی Survival بازی آنچارتد 4 امروز عرضه خواهد شد و روز گذشته، ناتی‌داگ طی یک استریم زنده در وب‌سایت توییچ، جزئیات تازه‌ای از این بروزرسانی را اعلام کرد. بر طبق اعلام ناتی‌داگ، این بروزرسانی که المان‌های جدیدی به بازی اضافه خواهد کرد، حجمی برابر با ۳.۷ گیگابایت خواهد داشت.

با در نظر گرفتن مواردی که با این بروزرسانی به بازی اضافه می‌شود، این حجم کاملا قابل قبول است. بخش تلاش برای بقای co-op در پنج درجه سختی مختلف یکی از مواردی است که به بازی اضافه خواهد شد. بنا به گفته ناتی‌داگ، این بخش المان‌های نقش‌آفرینی دارد و کاراکتر شما در بازی،‌ پیشرفت خواهد کرد. در این بخش، دشمنان در موج‌های مختلف به شما حمله می‌کنند و شما باید با آنها مقابله کنید. امتیازهای این بخش در سرورهای ناتی‌داگ ذخیره خواهند شد و به همین دلیل باید منتظر باشیم که رقابت سنگینی برسر سریع‌ترین زمان کشتن موج‌های دشمنان آغاز شود.

همچنین در این بخش، در صورت برنده شدن در مراحل مختلف، به شما رلیک تعلق خواهد گرفت . این مسئله در مورد تجربه این بخش به صورت تک‌نفره نیز صادق است.

علاوه بر حالت تلاش برای بقا، یک بخش PvP جدید با نام King of the Hill به همراه دو نقشه Train Wreck و Prison به بخش چندنفره بازی اضافه خواهند شد. 

پوسته‌های جدید و آیتم‌های مربوط به شخصی‌سازی با این بروزرسانی به بازی اضافه می‌شود و شما با این بروزرسانی می‌توانید تا سطح ۹۰ پیشرفت کنید. با این حال سطح شما در بخش Survival از یک شروع خواهد شد.

آهنگ‌ها و اسلحه‌های جدیدی از بازی‌های قدیم این مجموعه با این بروزرسانی به بازی اضافه خواهد شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده