نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

بازی Pokemon Go سرانجام میزبان نسل دوم پوکمون ها شد

نسل دوم پوکمون‌ها، شامل Pichu و Togepi، وارد بازی Pokemon Go شدند و آن‌ها را می‌توان در پوک‌استاپ‌ها پیدا کرد.

همان‌طور که نیانتیک لبز (Niantic Labs)، سازنده‌ی بازی اندروید و آیفون Pokemon Go، وعده داده بود، سرانجام سری جدید پوکمون‌ها به این بازی موبایل راه پیدا کردند. استودیو نیانتیک لبز و کمپانی پوکمون (The Pokemon Company)، صاحب‌امتیاز مجموعه، با انتشار یک تریلر اعلام کردند که بازیکنان اکنون می‌توانند علاوه بر ۱۵۱ شخصیت نخست بازی، کاراکترهایی مانند توگپی (Togepi) و پیچو (Pichu) را هم انتخاب کنند. این شخصیت‌ها اولین‌بار در بازی‌های Pokemon Gold/Silver به طرفداران معرفی شده بودند و کاربران پوکمون گو هم حدود یک ماه پیش کدهای مربوط به نسل دوم پوکمون‌ها را در این بازی پیدا کردند.

|  |  

پوکمون‌های نام‌برده را نمی‌توان به‌طور مستقیم در بازی پیدا و تصاحب کرد؛ در عوض بازیکنان باید به پوک‌استاپ‌ها (PokeStop) مراجعه کنند و با جمع‌آوری کردن و پرورش دادن تخم‌های پوکمون، شانس‌شان را برای دست پیدا کردن به موجودات جدید امتحان کنند.

سازندگان پوکمون گو همچنین از اضافه شدن یک پیکاچوی ویژه به ساخته‌ی‌شان، خبر دادند. این نسخه‌ی از شخصیت محبوب پوکمون را، که به مناسبت تعطیلات پایانی سال کلاهی بر سر دارد، می‌توان تا ۹ دی‌ماه (۲۹ دسامبر) در نقاط مختلف دنیا پیدا کرد.

دانلود بازی اندروید پوکمون گو از گوگل پلی استور | دانلود بازی آیفون پوکمون گو از اپ استور اپل


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده