نویسنده: wood patch
// سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

طراح Witcher 3 برای کار بر روی یک پروژه بزرگ به استودیو سازنده سری Dead Island پیوست

دیمین منیر برای همکاری با سازندگان سری Dead Island و Dying Light بر روی یک پروژه جدید به استودیوی لهستانی تک‌لند پیوست.

دیمین منیر، از اعضای تیم توسعه بازی موفق و محبوب The Witcher 3: Wild Hunt و طراح ارشد بازی Gwent: The Witcher Card Game که ماه پیش سی‌دی پراجکت رد را ترک کرد، اکنون اعلام کرده که به استودیوی تک‌لند برای کار بر روی یک پروژه معرفی‌نشده مرموز پیوسته است. منیر که سمت طراح ارشد را برای این بازی جدید در تک‌لند دریافت کرده، در توصیف این بازی معرفی‌نشده گفته است:

یک IP جدید که مرا انگشت‌به‌دهان کرد!

تک‌لند پیش‌تر نیز در مورد پروژه‌های بعدی خود توضیحاتی داده بود و ضمن کم‌نظیر خواندن آن‌ها، از لزوم افراد خبره در تیم خود نیز گفته بود:

ما جاه‌طلبی‌های بسیار بزرگی را برای بازی‌های آینده تحت توسعه‌ خود در نظر داریم؛ بنابراین حضور افراد با ایده‌های مبتکرانه و صدالبته استعداد و دانش برای جان بخشیدن به جاه‌طلبی‌های ما امری ضروری است.

پروژه بعدی تک‌لند که دیمین منیر سمت طراح ارشد را در تیم ساخت و توسعه آن به‌دست آورده، یک بازی جهان‌باز فانتزی با بخش داستانی و بخش چندنفره همکاری‌محور (Co-op) است. در حال حاضر اطلاعات چندانی از این بازی در دسترس نیست و باید منتظر اعلام رسمی تک‌لند بمانیم. 

نماینده سی‌دی پراجکت رد پس از اعلام جدایی منیر به وب‌سایت یوروگیمر گفته بود که «تصمیم منیر برای ترک استودیو به‌صورت توافقی اخذ شده بود.» البته منیر جای دوری نرفته و در دفتر «ورشو» تک‌لند مشغول به‌کار شده؛ شهری که مقر اصلی سی‌دی پراجکت رد نیز در همان‌جا دایر است.

تک‌لند در طول امسال موفق شد که بازی ریمستر شده Dead Island: Definitive Edition و همچنین بسته الحاقی بزرگ بازی Dying Light را با نام The Following با موفقیت عرضه کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده