نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

آپدیت 7.00 بازی Dota 2 منتشر شد

آپدیت 7.00 بازی دوتا ۲ امروز عرضه شد و یک قهرمان جدید و تعدادی ویژگی دیگر به بازی اضافه کرد.

کمپانی ولو، امروز یک بروزرسانی بزرگ برای بازی Dota 2 منتشر کرد که نسخه این بازی MOBA را به 7.00 ارتقا می‌دهد. این آپدیت تغییرات زیادی را در گیم‌پلی، رابط کاربری و بخش‌های دیگر بازی اعمال می‌کند. یکی از اصلی‌ترین این تغییرات، اضافه شدن یک قهرمان جدید با نام Monkey King است. این هیرو که در ماه آگوست زمزمه‌های اضافه شدنش به بازی به گوش می‌رسید، از هم‌اکنون در دسترس است. وی یک کاراکتر نزدیک‌زن (Melee) است که در پست Carry بازی می‌کند. قابلیت آلتیمت وی Wukong's Command نام دارد و با فعال کردن آن، می‌توانید چند میمون را احضار کنید که در نبرد‌ها به شما کمک خواهند کرد.

همچنین یکی دیگر از قابلیت‌های جالب هیروی جدید بازی Mischief نام دارد که با استفاده از Monkey King خود را به شکل یکی از اجزای محیط در می‌آورد تا دشمنان را فریب بدهد! آپدیت 7.00 بازی Dota 2 یک سری تغییرات دیگر نیز در بازی اعمال می‌کند که یکی از آن‌ها اضافه شدن درخت استعداد (Talent Tree) است. شما می‌توانید برای هیروی خودتان در لوِل‌های ۱۰، ۱۵، ۲۰ و ۲۵ یک استعداد انتخاب کنید که می‌تواند قدرت و قابلیت‌های خاصی به هیرو بدهد. البته زمانی که یک استعداد را انتخاب کردید، شاخه‌های دیگر بسته خواهند شد و باید با همان استعداد و زیر مجموعه‌هایش کارتان را ادامه بدهید.

بازی دوتا ۲ یکی از محبوب‌ترین بازی‌های سبک MOBA است که سالیانه مسابقه‌های مختلفی نیز پیرامون آن برگزار می‌شود. حال باید منتظر ماند و دید که بازیکنان حرفه‌ای این بازی چه بازخوردی در برابر آپدیت 7.00 آن خواهند داشت.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده