// دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

فروش فیزیکی COD: Infinite Warfare نسبت به نسخه قبلی کاهش یافته است

فروش فیزیکی Call of Duty: Infinite Warfare نسبت به نسخه پیشین این مجموعه در آمریکا کاهش یافته است.

گروه آمارگیری NPD هر ماه فروش آمار فروش بازی‌ها و کنسول‌ها را اعلام می‌کند. با این حال داگ کروتز، آنالیزور Cowen، بخش‌هایی از آمار فروش بازی‌ها که مربوط به Call of Duty: Infinite Warfare است را منتشر کرده است. طبق این آمار Infinite Warfare نسبت به ماه گذشته ۱۷ درصد افت فروش داشته است. همچنین این کاهش فروش نسبت به سال پیش به ۵۰ درصد می‌رسد. از طرفی یک منبع دیگر از NPD به CNBC گزارش کرده است که فروش نسخه فیزیکی بازی Call of Duty: Infinite Warfare با توجه به فروش نسخه فیزیکی Call of Duty: Black Ops III در نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی، ۵۱ درصد کاهش یافته است.

حال در این میان دو پیش بینی وجود دارد. اولین پیش بینی این است که این آمار همانطور که گفته شد فقط مختص به نسخه فیزیکی بازی است و نسخه دیجیتالی، همچنان فروش خوبی را در اختیار دارد و احتمال می‌رود این کاهش فروش را از یک سمت دیگر جبران کند. پیش‌ بینی دوم این است که خیلی از هواداران مجموعه کالاف دیوتی به لطف نسخه ریمستر شده مدرن وارفر و نبود قابلیت خرید جداگانه این بازی، اقدام به خرید نسخه ۸۰ دلاری اینفینیت وارفر خواهند کرد تا بتوانند این نسخه را بازی کنند. پیش بینی دوم نیز می‌تواند سود خوبی را برای اکتیویژن بدنبال داشته باشد و کاهش فروش نسخه‌ فیزیکی اینفینیت وارفر را جبران کند.

با تمام این تفاسیر تمامی تحلیلگران و آنالیزورها انتظار فروش کمتر اینفینیت وارفر نسبت به بلک اوپس ۳ را داشتند. زیرا بلک اوپس نامی آشناتر و محبوب‌تر نسبت به اینفینیت وارفر است. ولی ظاهرا این افت فروش بیشتر از آن‌چه پیش بینی شده بود، است. همچنین قیمت هر سهام اکتیویژن بلیزارد نسبت به اواسط اکتبر میلادی سال جاری، ۹ درصد کاهش یافته است. قیمت فعلی هر سهام این کمپانی ۳۶/۶۰ دلار که به نسبت ماه پیش با ۹ دلار کاهش مواجه شده است. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده