نویسنده: عارف حسین پور
// یکشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

Elite Dangerous سال ۲۰۱۷ برای پلی استیشن 4 و PS4 Pro عرضه می شود

بازی فضایی Elite: Dangerous سال آینده میلادی برای کنسول نسل هشتمی سونی با پشتیبانی از پلی استیشن 4 پرو عرضه خواهد شد.

پس از عرضه Elite Dangerous برای رایانه‌های شخصی و کنسول ایکس‌باکس وان، این بازی سبک شبیه‌ساز تجارت و نبردهای فضایی برای پلی‌استیشن 4 و نسخه ارتقا یافته این کنسول نیز منتشر خواهد شد. فرانتیر دولوپمنتس (Frontier Developments)، سازنده و ناشر Elite Dangerous به تازگی اعلام کرد که صاحبان پلی‌استیشن 4 می‌توانند در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ این بازی را تجربه کنند. این شرکت همچنین تریلر جدیدی از بازی‌اش منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

|

Elite Dangerous روی پلی‌استیشن 4 دارای ویژگی‌های اختصاصی خواهد بود؛ بازیکن‌ها می‌توانند از قابلیت حسگرهای حرکتی دوال‌شاک ۴ (DualShock 4) برای نگاه کردن به اطراف از نمای داخل کابین سفینه فضایی خود استفاده کنند. همچنین در نسخه پلی‌استیشن 4 این بازی می‌توانید روی صفحه لمسی کنترلر خود چهار نقطه را به عنوان کلید‌های اضافی تعیین کنید و از آنها به عنوان میانبر برای اجرای دستورات مختلف بهره ببرید.

فرانتیر اعلام کرده که بازیکن‌ها در نسخه پلی‌استیشن 4 پرو Elite Dangerous شاهد بهبود عملکرد کلی بازی خواهند بود. دیوید برابن، مدیرعامل این استودیو در خصوص عرضه بازی برای پلی‌استیشن 4 گفت:

ما برای عرضه بازی روی پلی‌استیشن 4 هیجان‌زده هستیم. Elite Dangerous شبیه هیچ کدام از باز‌های فضایی دیگر نیست. این بازی دارای بخش‌های چندنفره و تکنفره گسترده‌ای است و یک کهکشان واقعی، فیزیک طبیعی، سفینه‌هایی با ویژگی‌های کنترلی منحصربه‌فرد و یک داستان بازیکن‌محور پرشور و حرارت را ارائه می‌کند. کهکشان برای قرن‌های متمادی بدون تغییر باقی مانده، اما اکنون در حال متحول شدن است. بازیکنان پلی‌استیشن 4 در زمانی بسیار هیجان‌انگیز به کهکشان ما ملحق می‌شوند.

Elite Dangerous ابتدا در سال ۲۰۱۴ برای رایانه‌های شخصی منتشر شد و یک سال بعد روی کنسول ایکس‌باکس وان به انتشار رسید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده