نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

بازی Shadow Tactics: Blades of the Shogun برای پی سی منتشر شد

بازی Shadow Tactics: Blades of the Shogun، با حال‌وهوایی نزدیک به مجموعه‌ی پرطرفدار Commandos، برای پی‌سی منتشر شد.

در سال‌های نه‌چندان دور، سری‌های Commandos و Desperados از پرطرفدارترین بازی‌های پی‌سی به شمار می‌رفتند. بازی اخیراً منتشر شده‌ی Shadow Tactics: Blades of the Shogun هم شباهت‌های زیادی به این دو مجموعه دارد.

بازی Shadow Tactics: Blades of the Shogun ساخته‌ای در سبک استراتژی-مخفی‌کاری تاکتیکی است که بخشی از تاریخ ژاپن، طی دوره‌ی ادو، را به تصویر می‌کشد. در بازی، یک شوگون (شوگان) قدرت را به دست می‌آورد و در تلاش برای سرکوب کردن شورش‌ها و حاکم کردن صلح بر کشور، پنج نیروی متخصص را در راستای آدم‌کشی، خراب‌کاری و جاسوسی، به کار می‌گیرد. بازیکن می‌تواند در مراحل مختلف Shadow Tactics از توانایی‌های منحصربه‌فرد این افراد استفاده کند و به روش‌های مختلف، دشمنان‌اش را از میان بردارد. در این میان، بالا رفتن از ساختمان‌های بلند و حمله کردن از ارتفاع، جزو المان‌های پررنگ بازی به شمار می‌رود و بازیکن در وضعیت‌های دشواری قرار می‌گیرد که در آن‌ها، نسبت نیروهای خودی به دشمنان بعضا به نسبت یک به ده هم می‌رسد.

بازی Shadow Tactics به دست استودیو میمیمی پروداکشنز (Mimimi Productions) ساخته شده و دیدالیک اینترتینمنت (Daedalic Entertainment) هم وظیفه‌ی انتشار آن را بر عهده دارد. این محصول هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی (ویندوز، مک ولینوکس) قابل خریداری است و قرار است در سال ۲۰۱۷ هم به پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان راه پیدا کند. بازی با قیمت ۴۰ دلار در فروشگاه استیم قرار گرفته که البته تا چند روز آینده می‌توان آن را با ۱۰ درصد تخفیف تهیه کرد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده