// چهار شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

تبریک کوجیما به فومیتو اوئدا پس از عرضه شدن The Last Guardian

در راستای عرضه شدن بازی The Last Guardian، هیدئو کوجیما به فومیتو اوئدا تبریک گفت.

بالاخره بازی The Last Guardian پس از هفت سال انتظار عرضه شد و توانست عملکرد خوبی را از خود به‌جای بگذارد. در همین راستا هیدئو کوجیما، کارگردان بازی Death Stranding، از طریق یک توییت به فومیتو اوئدا، کارگردان این بازی، تبریک گفت. کوجیما در این باره نوشت:

من بازی The Last Guardian را دریافت کردم و تبریک می‌گویم برای این دستاورد. همین الان آن را بازی خواهم کرد و ممنون از پیامی که فرستادی.

بنظر می‌رسد کوجیما تنها شخصی نیست که به‌ اوئدا تبریک گفته و در این میان هلمن هالست، مدیر عامل استودیو گوریلا گیمز، نیز در جریان یک توییت به کارگردان The Last Guardian تبریک گفته و اعلام کرده که کار‌های اوئدا الهام بخش هستند و باعث هیجان‌زده شدن می‌شوند. کوجیما همچنین در توییت دیگری اعلام کرد که روند ساخت بازی جدیدش در آستانه آغاز شدن است:

یک سال از زمانی که استودیو شخصی خود را بنا نهادم گذشته و در آن مدت نه از موتور گرافیکی مخصوصی برخوردار بودیم و نه اینکه سایر تجهیزات بازی سازی را به‌طور کامل در اختیار داشتیم ولی هدف و رویای خود را در سر داشتم.

همانطور که هواداران این رویای ما را پشتیبانی کردند، قصد دارم تا خودم را برای بدست آوردن این هدف آماده کنم و حال کم کم در حال آماده شدن برای ساخت این بازی هستیم.

این روزها اخبار خوشحال کننده‌ای برای طرفداران بازی‌های ویدیویی منتشر می‌شود. نظر شما کاربران چیست؟ اگر The Last Guardian را بازی کرده‌اید، تا چه اندازه این بازی را پسندیده‌اید؟


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده