// چهار شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

Star Wars Battlefront در تاریخ ۲۳ آذر به بازی‌های رایگان EA Access اضافه می‌شود

اگر دوست دارید بازی Star Wars Battlefront را بصورت رایگان تجربه کنید، هفته‌ی آینده می‌توانید این کار را در سرویس EA Access انجام دهید.

همانطور که پیش‌تر و در ماه اکتبر نیز کمپانی الکترونیک آرتز اعلام کرده بود، بازی Star Wars Battlefront قرار است هفته‌ی آینده مورخ ۲۳ آذر ماه (۱۳ ماه دسامبر) به لیست بازی‌های رایگان سرویس EA Access ملحق شود. البته طرفداران نسخه‌ی پی‌سی بازی هنوز نمی‌توانند مطمئن باشند که Star Wars Battlefront برای آنها نیز رایگان شود، چرا که فعلا سخنی از رایگان شدن بازی بر روی سرویس Origin Access به میان نیامده است! البته در نظر داشته باشید که هیچ نسخه‌ای از EA Access برای کنسول پلی‌استیشن 4 نیز وجود ندارد!

جهت اطلاع این‌که سرویس EA Access با دریافت ماهانه پنج دلار یا سالانه ۳۰ دلار از اعضای خود، امکانات خوبی از جمله دسترسی به بازی‌هایی که در لیست رایگان این سرویس قرار دارند و همچنین امکان تست و اجرای بازی‌های منتشر شده توسط کمپانی Electronic Arts پیش از نشر نهایی را می‌دهد. یکی دیگر از مزایای عضویت در این سرویس نیز تخفیف ده درصدی در خرید تمامی محتواهای منتشر شده توسط این کمپانی است. بازی Star Wars Battlefront در تاریخ ذکر شده به عنوان سی و نهمین بازی رایگان به این سرویس اضافه می‌شود.

در خبری دیگر این‌که بسته‌ی الحاقی «Rogue One: Scarif» این بازی روز گذشته برای دارندگان Season Pass آن منتشر شد. این بسته شخصیت‌ها و محتوای فیلم Rogue One را به بازی اضافه می‌کند. همراه با این DLC، بروزرسانی نیز برای بازی منتشر شد که علاوه بر اضافه کردن سلاح‌ها و موارد دیگر، تغییراتی را نیز در بازی برای متعادل‌تر ساختن آن اعمال می‌کند.

آیا شما نیز قصد تست کردن این بازی آن هم بصورت رایگان را دارید؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده