// چهار شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

ARK: Survival Evolved برای پلی استیشن 4 منتشر شد

ARK: Survival Evolved با انتشار یک ویدیوی تبلیغاتی در نهایت برای پلی‌استیشن 4 نیز عرضه شد.

استودیو وایلدکارد (Studio Wildcard) در نهایت ARK: Survival Evolved،‌ بازی بقا در دوران دایناسورها را برای پلی‌استیشن 4‌ با عنوان ARK: Survivor’s Pack منتشر کرد. این پک ۵۴/۹۹ دلاری شامل بازی  ARK: Survival Evolved و بسته الحاقی ARK: Scorched Earth می‌شود.

بازیکنان اروپایی می‌توانند بسته‌ فوق را با قیمت ۳۴/۹۹ یورو خریداری کنند، بسته الحاقی بازی نیز با قیمت ۱۹/۹۹ یورو در دسترس قرار گرفته است. پک Survivor همچنین شامل محتوای انحصاری برای پلی‌‌استیشن مثل اسکین Bionic Giganotosaurus می‌شود. از دیگر محتوای انحصاری می‌توان به زره Manticore قابل تنظیم برای شخصیت‌های مرد و زن سخن گفت.

توجه داشته باشید که محصول ارائه شده، نسخه پایانی بازی نیست. استودیو وایلدکارد گفته است که محصول نهایی برروی تمامی پلتفرم‌ها در بهار سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد و قبل از عرضه، این استودیو به بروزرسانی بازی ادامه می‌دهد. بروزرسانی‌های بزرگ وایلدکارد شامل دایناسورها، سلاح‌ها، زره‌ها، مکانیک‌ها و بهبود سبک زندگی خواهند بود.

در بازی ARK: Survival Evolved بازیکان در جزیره‌ای مرموز تنها، سرمازده و گرسنه از خواب بیدار می‌شوند که باید برای زنده ماندن و حفظ بقا به شکار، برداشت محصول، ساخت آیتم، کشت محصول و ساخت پناهگاه بپردازند. بازماندگان قادر به اهلی سازی موجودات و سوار شدن برروی بیش از ۱۰۰ دایناسور فوق‌العاده و سایر موجودات ما قبل تاریخ شامل موجوداتی عظیم الجثه هستند که پیش از این در هیچ بازی ویدیویی شاهد آن نبودیم. در این بازی محیط‌هایی مانند جنگل، کوهستان، باتلاق و کویر در دسترس هستند و شما با تجهیز یک تِرانادان اسکاندران می‌توانید به پرواز برروی کوهای برف زده بپردازید. در این بازی آنلاین بازیکنان دیگری نیز مانند شما حضور خواهند داشت که روبرویی یا همراهی با آنها به تصمیم شما واگذار شده است.

ARK: Survival Evolved پیش از این برروی ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی نیز منتشر شده بود. شما می‌توانید تریلر این بازی را از پایین تماشا کنید. علاوه بر این، ARK: Survival Evolved از ویژگی‌های پلی‌استیشن 4 پرو نیز پشتیبانی می‌کند.

| |


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده